Xbox Series X
علی رحمانیان

عرضه کنسول های Xbox Series X / S در هند رکورد زد: تمرکز ردموندی ها روی هند

علی رحمانیان 19 فروردین 1400 بدون دیدگاه
506 بازدید

مردم کشور هند همیشه علاقه‌ی زیادی به کنسول‌های پلی استیشن داشته‌اند تا جایی که سونی زمانی اعلام کرد که چیزی حدود 90 درصد بازار فروش کنسول را در این کشور در دست دارد. ولی ظاهراً این واقعیت دارد به نفع کنسول‌های مایکرسافت تغییر می‌کند چراکه بر اساس اطلاعات منتشرشده، کنسول Xbox Series X و Series S پرفروش‌ترین کنسول‌های هند در ماه مارس بوده‌اند. مایکروسافت هم در پی همین خبر بیانیه‌ای صادر کرده و می‌گوید که Xbox Series X/S در هند موفقیت‌آمیزترین فروش را در طول تاریخ ایکس باکس داشته است.

Microsoftما تقاضاهای بسیاری را برای کنسول‌های ایکس باکس جدیدمان از سوی طرفداران دریافت کرده‌ایم. مخاطب‌های بازی‌های ویدئویی در هند یکی از بزرگ‌ترین بازارهای فروش در سراسر جهان هستند و به‌عنوان یک کشور کلیدی برای رشد فروش کنسول‌های ایکس باکس به پیشرفت خود ادامه می‌دهد. این شور و هیجان زیادی که ما از طرفدارانمان در هند دریافت کرده‌ایم گواهی بر رشد کسب‌وکار بازی‌های ویدئویی در این کشور است و اینکه آن‌ها آماده‌ی تجربه‌های متفاوت، جدیدتر و هیجان‌انگیزتر هستند. ما مفتخریم که بگوییم کنسول‌های Xbox Series X/S در هند بالاترین فروش را در تاریخ شرکت ما تجربه کرده‌اند.

Xbox Series S

این موضوع که مایکروسافت توجه ویژه‌ای به فروش کنسول‌های خود در هند دارد، در نوع خود جالب است، به‌خصوص اینکه درگذشته کنسول‌های Xbox One یک سال بعد از عرضه‌ی خود تازه به این کشور وارد شدند. اخیراً خبرهای زیادی مبنی بر کمبود تعداد کنسول‌های پلی استیشن در سراسر جهان به‌دستمان رسیده و همین موضوع خریداران زیادی را برای خرید کنسول‌های Xbox Series X/S ترغیب کرده است، علاوه بر این قرارداد مایکروسافت با بتسدا و حضور بازی‌های زیادی از این استودیوی خوش‌نام در سرویس ایکس باکس گیم پس هم قطعاً در این موضوع بی‌تأثیر نبوده‌اند. در هر حال کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس و پلی استیشن هر دو تازه در روزهای ابتدایی خود قرار دارند و باید دید که کدام‌یک در آینده موفق‌تر خواهد بود.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.