Resident-Evil-Village
یحیی رحیمی

استفاده از سیستم کرفت سلاح و توضیح فضای بازی در استریم جدید Resident Evil Village

یحیی رحیمی 8 مهر 1399 بدون دیدگاه
628 بازدید

بازی Resident Evil Village در سال 2021 برای کنسول‌های نسل نهم و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و قرار است از مکانیسم ساخت و کرفت سلاح‌های جدید استفاده کند. در طول رویداد هفته بازی توکیو شاهد برگزاری یک مراسم در مورد بازی Resident Evil Village بودیم و در طی این مراسم، کمدین مشهوری به نام Eiko Kano موفق به تجربه گیم پلی بازی برای اولین بار شد اما متأسفانه گیم پلی نمایش داده نشد و تنها واکنش این کمدین را نسبت به گیم پلی بازی شنیدیم.

ایکو کانو در مورد تجربه به دست آماده از گیم پلی بازی گفته که، دشمنان حاضر در بازی هنگام مردن، نه‌تنها مانند بازی Resident Evil 4 از خود پول به‌جا خواهند گذاشت، بلکه آیتم‌هایی از آن‌ها به زمین خواهد افتاد که قابلیت استفاده در سیستم کرفت و ایجاد سلاح را دارد. کانو بخش‌های ابتدایی بازی را تجربه کرده و گفته که همان ابتدا توسط یک هیولا موردحمله قرارگرفته و انتظار چنین حمله‌ای را همان ابتدای بازی نداشته است و باور دارد که این بازی بسیار سخت‌تر از نسخه‌های پیشین است.

ایکو کانو چندان آشنا به بازی‌های ویدیویی نیست و برای همین نباید ادعای او در مورد درجه سختی بازی Resident Evil Village را به‌آسانی قبول کرد. بر اساس گفته‌های این کمدین ژاپنی، حرکت هرکدام از دشمنان بازی، متفاوت خواهد بود و پیشرفت زیادی در زمینه هوش مصنوعی دشمنان نسبت به نسخه هفتم را شاهد هستیم. داستان بازی در فصل زمستان دنبال می‌شود و برف همه جای نقشه دیده می‌شود اما تعدادی از دشمنان بازی هیچ لباسی به تن ندارند.

کانو در مورد شخصیت اصلی بازی به نام Ethan Winters گفته که او سلاح‌های محدودی در اختیار دارد و بیشتر باید از محیط به‌منظور کسب سلاح و آیتم‌های جدید استفاده کند. برای نمونه با پرتاب لوازم داخل محیط به سمت دشمنان، آن‌ها را دور کند. Yoshiyuki Hirai که او هم کمدین مشهوری است، شاهد پخش گیم پلی بازی Resident Evil Village بوده و به شوخی گفته که بازی مشابه Home Alone است.

تولیدکننده سری بازی رزیدنت اویل از احتمال انتشار نسخه هشتم روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان گفته است و باید دید این بازی چه زمانی منتشر خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.