Outriders
علی رحمانیان

تعداد بازیکنان آنلاین بازی Outriders از مرز 103 هزار نفر گذشت

علی رحمانیان 17 فروردین 1400 بدون دیدگاه
458 بازدید

بازی مورد انتظار Outriders بعد از چندین بار تأخیر، بالاخره هفته‌ی گذشته عرضه شد و با پتانسیل بالایی که داشت سیل عظیمی از بازیکنان را به خود جذب کرد. این شوتر اول‌شخص به طرز فوق‌العاده‌ای اعتیادآور است و ظاهراً بازیکنان بسیاری مشغول لذت بردن از آن هستند، Outriders در همان روز اول انتشارش توانست رکورد 103,000 بازیکن همزمان را ثبت کند و در جمع ده بازی برتر شبکه‌ی استیم قرار بگیرد. بااین‌حال مشکلات مختلفی در سرور و بخش قابلیت کراس پلی آن بازیکنان را آزار می‌دهند، سازندگان حالا اعلام کرده‌اند که از این مشکلات آگاه هستند و به‌زودی اطلاعات بیشتری راجع به آن‌ها منتشر خواهند کرد.

بازیکنان زیادی اخیراً گزارش کرده‌اند که مشکلاتی درزمینه‌ی وصل شدن به سرورهای بازی داشته‌اند و برخی هم از تلاش متوالی برای ورود به بخش چندنفره‌ی آن شکایت کرده‌اند. ازآنجایی‌که بخش تک‌نفره‌ی Outriders به اتصال دائم اینترنت نیاز دارد، مشکلات سرور بازی گریبان گیر این حالت آن‌هم شده است. سازندگان در توئیت اخیر خود از مشکلات حال حاضر بازی اظهار آگاهی کرده‌اند و امیدوارند که به‌زودی علاوه بر پیدا کردن علت این مشکلات، بتوانند آن‌ها را رفع‌ورجوع کنند، البته هنوز نمی‌دانیم که این مشکلات از کجا نشأت می‌گیرند ولی مشخص است که استودیوی People Can Fly برای رفع آن‌ها تلاش می‌کند.

ما هنوز به‌صورت مداوم مشغول کار بر روی مشکلات بازی هستیم و امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک بتوانیم جزئیات بیشتری را راجع به علت مشکلات و کارهایی که برای رفع آن‌ها انجام داده‌ایم به اشتراک بگذاریم

به‌تازگی اخباری مبنی بر احتمال حذف قابلیت بین پلتفرمی Outriders در پی مشکلات اخیر آن به‌دستمان رسیده ولی قطعیت آن هنوز مشخص نیست. این بازی هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One، Xbox Series X/S، Google Stadia و رایانه‌های شخصی منتشرشده است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.