دانلود بازی Eternal Hope برای PC
دانلود بازی Eternal Hope برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Eternal Hope برای PC

پارسی گیم 16 فروردین 1400 1 دیدگاه
4,825 بازدید

دانلود بازی Eternal Hope برای کامپیوتر

بازی Limbo سرآغاز پیدایش سبکی جدید در بازی‌های ویدیویی بود و عناوین بسیاری در قدم‌های این بازی پا گذاشتند. دنیای تاریک و دوبعدی در کنار معماها و موانع چالش‌برانگیز و شخصیت اصلی بی‌دفاع و کوچک ترکیبی موفق برای ساخت یک بازی ماجرایی است. بازی Eternal Hope از استودیو Doublehit Games با الهام از همین ایده‌ها ساخته‌شده و داستان تاریک خودش را روایت می‌کند.

شما در بازی در نقش پسری به نام Ti’bi بازی خواهید کرد که به‌تازگی عشق زندگی‌اش را ازدست‌داده است و تصمیم می‌گیرد برای بازگرداندن روح معشوقه‌اش ، پا به دنیای تاریک و برزخی شکل بگذارد و چالش‌های متعدد آنجا را به جان بخرد. فرشته مرگ خود این قابلیت را به پسر می‌دهد که میان دو دنیا تغییر مکان دهد و او باید در دنیای مردگان جست‌وجو کرده تا تمام قطعه‌های روح معشوقه‌اش را پیدا کند و او را به زندگی بازگرداند.

دنیای بازی به‌شدت تاریک و غم‌انگیز است و کاملاً شما را یاد Limbo خواهد انداخت. کاراکتر شما سلاحی در دسترس ندارد و بی‌دفاع است اما درعین‌حال دشمنان و خطرهای بسیاری سر راهش قرار می‌گیرند که هرکدام کشنده و مرگبار هستند.گیم پلی به حل کردن معماها و گذشتن از موانع مختلف خلاصه می‌شود و در مواردی بسیار سخت و چالش‌برانگیز است. نکته جالب گیم پلی که نوآوری نیز محسوب می‌شود قابلیت تغییر مکان بین دنیای واقعی و دنیای مردگان است که با فشار دادن یک کلید، می‌توانید وارد دنیای دیگر شوید. در دنیای مردگان رازها و آیتم‌های مخفی‌ای وجود دارد اما موجودات شروری نیز در کمین هستند تا در اولین فرصت شما را از بین ببرند. از طرفی دنیای واقعی رنگارنگ و زیباتر است و تضاد جالبی را در تصویرپردازی محیط بازی به شما نشان می‌دهد.

اگر تجربه Limbo برای شما جذاب و لذت‌بخش بود، بازی Eternal Hope کاملاً تجربه‌ای مشابه در دنیایی متفاوت است که به جر حل کردن معماها و پازل‌های مختلف، امکان سفر به برزخ تاریک مردگان را هم به شما می‌دهد. پس راهنمای پسربچه عاشق داستان شوید و او را به آرزوی خودش برسانید!

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Limbo و Little Nightmares 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Eternal Hope با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 9800GTX+ (1GB)
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: 1080p – 16:9 recommended

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 560
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: 1080p – 16:9 recommended

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In Eternal Hope you’ll follow the story of Ti’bi, a lonely boy who has lost the love of his life. You’ll embark with him on a highly unusual journey – one that might bring the soul of his cherished girlfriend back from the Shadow World, a purgatory-like realm. But visiting this new world will not be easy. There will be dangers to overcome and many mysteries to unearth before you can continue your passage.
Granted the ability to shift between dimensions by the Keeper of Souls, this power will enable Ti’bi to travel, solve puzzles and meet otherworldly beings that live among the shadows. Travel with Ti’bi into the great beyond on this journey as you unravel ancient secrets not meant for the eyes of the living.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    sepe

    مهمان

    این بازی فوق العاده است پیشنهاد می کنم اگه به بازی ماجراجویی علاقه دارید حتما حتما بازی کنید خط داستانی بازی بی نظیر بود با یک پایان فوق العاده

    پاسخ دهید