Witcher 3
علی رحمانیان

تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی نسل نهمی بازی The Witcher 3: Wild Hunt اعلام شد

علی رحمانیان 11 فروردین 1400 بدون دیدگاه
1,250 بازدید

بااینکه استودیو CD Projekt RED اخیراً توجه خود را معطوف بازی جدید خود یعنی Cyberpunk 2077 و حل مشکلات بی‌شمار آن کرده است، ولی این موضوع باعث نشده تا از شاهکار خود و یکی از بهترین بازی‌های ویدئویی تاریخ، The Witcher 3: Wild Hunt غافل شود. سومین نسخه از سری ویچر در سال 2015 منتشر گردید و به لطف انقلابی که در صنعت بازی‌های ویدئویی ایجاد کرد، بسیار مورد استقبال قرار گرفت و لقب بهترین بازی همان سال را هم از آن خود کرد.

ویچر بعدها به جمع سریال‌های تلویزیونی نتفلیکس هم وارد شد و این‌گونه محبوبیت خود را دوچندان کرد. سازندگان بازی چندین ماه پیش اعلام کردند که نسخه‌ی نسل نهمی The Witcher 3 با پیشرفت‌های گسترده در بخش بصری و فنی، زمان لودینگ کمتر و داشتن قابلیت ری تریسینگ برای کنسول‌های PS5 و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد. طرفداران بی‌صبرانه منتظر مشخص شدن تاریخ انتشار این نسخه بودند تا امروز که رئیس تبلیغات استودیو یک زمان حدودی را برای آن مشخص کرد.

استودیوی سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد که نسخه‌ی نسل نهمی The Witcher 3: Wild Hunt به همراه نسخه‌ی نسل 9 بازی Cyberpunk 2077 در نیمه‌ی دوم سال 2021 عرضه خواهد شد. در ضمن این نسخه‌ی ویچر 3 قرار است توسط استودیوی Saber Interactive توسعه داده شود که پیش‌ازاین هم وظیفه‌ی پورت بازی را برای کنسول نینتدو سوییچ بر عهده داشت ولی نسخه‌ی نسل جدید Cyberpunk 2077 توسط خود سی‌دی پراجکت رد ساخته می‌شود.

The Witcher 3: Wild Hunt هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PlayStation 4، Xbox One و PC در دسترس است. کسانی که بازی را قبلاً روی این پلتفرم‌ها خریداری کرده‌اند، می‌توانند نسخه‌ی نسل نهمی آن را برای کنسول‌های PS5، Xbox Series X/S و کامپیوتر به‌رایگان دریافت کنند.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.