دانلود بازی Reventure برای PC
دانلود بازی Reventure برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Reventure برای PC

پارسی گیم 7 فروردین 1400 بدون دیدگاه
3,301 بازدید

دانلود بازی Reventure برای کامپیوتر

ماجراجویی‌های دوبعدی امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌اند و بسیاری از بازیکنان از بازی‌های پیچیده و سنگین با گرافیک‌های بی‌نظیر، به دنیای این بازی‌های ساده پناه آورده‌اند تا بیشتر در آرامش باشند و با ذهنی آسوده، زمان خود را سپری کنند. بازی Reventure از استودیو Pixelatto یک عنوان دوبعدی بسیار جالب بوده که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

شما در نقش قهرمان بازی که Tim نام دارد بازی می‌کنید و پس از بیدار شدن توسط پادشاه فراخوانده شده تا اولین مأموریت خود را از او دریافت کنید که در مورد نجات دختر پادشاه است. شما می‌توانید آیتم‌های بسیاری ازجمله سپر و شمشیر را برای ماجراجویی خود بردارید اما اگر بیش‌ازاندازه خود را مجهز کنید وزن زیاد آن‌ها مانع پیشروی شما می‌شود. نکته قابل‌توجه بازی Reventure پایان‌های متفاوت آن است که تعداد 100 عدد پایان مختلف و منحصربه‌فرد در بازی وجود داشته که عدد جالبی است.

شما با هر بار پایان بازی به روشی مختلف، یکی از این 100 پایان را باز می‌کنید که در دفترچه‌ای در منوی بازی ثبت می‌شود. به‌نوعی بازی شما را ترغیب به تکرار می‌کند تا تمامی این 100 پایان را تجربه کنید. هر عملی از سوی شما می‌تواند مسیر را برای پایانی متفاوت هموار کند. حتی مرگ نیز نوعی مسیر جدید را در داستان بازی نمایان می‌کند که دقت سازندگان به جزییات را نشان می‌دهد و شایان تحسین است. نکته جالب دیگر این است که ممکن است پس از کشف مثلاً 50 پایان مختلف، اعمالی که انجام داده‌اید را فراموش کنید و این خود برای رسیدن به پایان‌های جدید دیگر شما را به چالش می‌کشاند.

گرافیک بازی بسیار ساده و مینیمالیست است اما تمرکز بازی بیشتر بر داستان جالب و پایان‌های متفاوت اش است. بااین‌حال مراحل تنوع خوبی دارند و هرکدام با تم خاصی طراحی‌شده‌اند تا از تکراری بودن بازی بکاهد. همچنین موزیک‌های متن بازی جالب و آرامش‌بخش است و تجربه خوبی را برای شما رقم خواهد زد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Terraria و Ori and the Will of the Wisps را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Reventure برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1+
Processor: SSE2 compatible instruction set
Memory: 512 MB RAM
Graphics: DX10 (shader model 4.0) compatible
DirectX: Version 10
Storage: 200 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

An adventure with 100 different endings
You are a wannabe hero who is supposed to do hero-ish things but sometimes blows that off and does crazy stuff instead. Choose your path, every decision leads to a new ending. Will you find the real one? Is there such a thing? Only one way to know…

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.