دانلود بازی Monster Energy Supercross 4 برای PS5
دانلود بازی Monster Energy Supercross 4 برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Monster Energy Supercross 4 برای PS5

پارسی گیم 9 فروردین 1400 بدون دیدگاه
811 بازدید

دانلود بازی Monster Energy Supercross 4 برای پلی استیشن 5

سبک موتورسواری در بازی‌های ویدیویی در کنار اتومبیل‌رانی همواره وجود داشته است و طرفدارانی خاص را به سمت خود جذب ‌کرده است. باوجود تنوع موتورسیکلت‌های موجود در دنیا، بازی‌های زیادی در این سبک ارائه‌شده است. از موتورهای سریع مسابقه‌ای تا موتورهای قدرتی که برای پیست‌های خاکی و یا بدلکاری استفاده می‌شوند. بازی Monster Energy Supercross 4 از استودیو Milestone S.r.l یکی از عناوین سبک موتورسواری است که به‌تازگی منتشرشده است.

در بازی شما در نقش یک موتورسوار حرفه‌ای قرار می‌گیرید که باید مسیر رسیدن به یک قهرمان را طی کنید. حالت تک‌نفره بازی که Career نام دارد طی کردن این مسیر را برای شما میسر می‌کند تا با پیروزی‌های پی‌درپی و مسابقه دادن در سبک‌های مختلف، نام و رسمی برای خود دست‌وپا کرده و با گرفتن اسپانسر مسیر موفقیت خود را راحت‌تر طی کنید. طراحی موتورهای بازی بسیار خوب و با جزییات بوده و شما می‌توانید ازلحاظ ظاهری و رنگ‌آمیزی و همچنین چسباندن استیکرهای اسپانسرهای مختلف آن‌ها را شخصی‌سازی کنید تا موتوری منحصربه‌فرد را در مسیر قهرمانی خود در اختیار داشته باشید.

بیش از 100 مدل برندهای معروف و لیسانس شده مختلف در بازی وجود دارند که می‌توانید از هرکدام برای اسپانسر گرفتن استفاده کنید، همچنین 11 استادیم متنوع که در آن‌ها 17 مدل پیست موتورسواری وجود دارد تا در آن‌ها مسابقه داده و خودتان را نشان دهید. در بازی یک حالت ساخت‌وساز پیست نیز وجود دارد که در آن می‌توانید پیست دلخواه خود را بسازید و آن را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و در آن مسابقه بدهید.

گرافیک بازی نیز از نقاط قوت آن است. موتورها با جزییات و واقع‌گرایانه طراحی‌شده‌اند و جزییات پیست‌ها و نورپردازی‌های آن بسیار خوب پیاده‌سازی شده تا تجربه مسابقات در آن‌ها لذت‌بخش‌تر باشد و حس واقعی‌تری را به شما منتقل کند. فیزیک نیز در مورد موتورها به‌خوبی رعایت شده و حرکت چرخ‌ها و کمک‌فنرها با جزییات بالا قابل‌مشاهده است. تجربه این بازی برای هر فردی که به این سبک از موتورها و بدل‌کاری با آن‌ها علاقه‌مند‌است پیشنهاد می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های MXGP 2020 و Ride 4 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Monster Energy Supercross 4 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Cross is Super Again!
The official videogame of the Monster Energy AMA Supercross Championship is back with its fourth edition, the most extreme ever!
Make your way along the path that will lead you to success. A new career mode will put your abilities to the test in order to bring out the champion inside you!Learn new riding abilities in the ”Future” category; refine them and obtain new sponsors in the ”Rookie” category. Become a real ”Pro” by taking your riding style to the limit and challenging the toughest adversaries in the 450SX class.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.