rust-console-edition
علی رحمانیان

بازی Rust بهار امسال به کنسول‌ها می‌آید

علی رحمانیان 19 اسفند 1399 بدون دیدگاه
448 بازدید

Rust یکی از آن بازی‌هایی است که در زمان انتشارش، انقلاب بزرگی در بازی‌های سبک بقا ایجاد کرد. Rust یک بازی کاملاً آنلاین است که در آن باید با استفاده از مواد اولیه‌ای مثل چوب و سنگ، برای خود سرپناه و تجهیزات مختلف بسازید و در مواجهه با خطرات طبیعی و دشمنان متنوع بازی زنده بمانید، مهم‌ترین مشکلی که در این بازی با آن روبرو می‌شوید گرسنگی است که رفع آن بزرگ‌ترین دغدغه‌ی شما خواهد بود.

این اثر ابتدا در سال 2013 به‌صورت دسترسی زودهنگام در اختیار بازیکنان قرار گرفت و چند سال بعد هم به‌صورت کامل برای پلتفرم PC عرضه شد، Rust از زمان انتشارش همواره مورد استقبال بازیکنان بوده و هست. حال بعد از مدت‌ها انتظار این عنوان بالاخره قرار است برای کنسول‌های نسل هشتم هم عرضه شود.

بر اساس اخبار منتشرشده، بازی Rust در بهار سال جاری برای کنسول‌های PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. سازندگان هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این بازی مشخص نکرده‌اند ولی اگر بخواهیم از تأخیرهای احتمالی چشم‌پوشی کنیم، بازی در بهترین حالت اواخر ماه آوریل (بین اردیبهشت تا خرداد) به‌دست دارندگان کنسول‌های نسل هشتمی می‌رسد. البته نسخه‌ی بتای بازی زودتر منتشر می‌شود و علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند برای دریافت آن ثبت‌نام کنند.

Rust

نسخه‌ی کنسولی Rust توسط استودیوی Double Eleven و به کمک شرکت سازنده و ناشر اصلی بازی یعنی Facepunch توسعه داده‌شده است، در ضمن آپدیت‌های نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی هم به‌صورت مجزا از نسخه‌ی کنسولی آن ساخته و منتشر خواهند شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.