Real Boxing 2
پارسی گیم

دانلود بازی Real Boxing 2 برای اندروید

پارسی گیم 2 اردیبهشت 1403 بدون دیدگاه
4,396 بازدید

دانلود بازی بوکس واقعی 2 برای اندروید

قطعاً می‌دانید که ترکیب ورزش‌های رزمی با بازی های ویدیویی ترکیبی فوق‌العاده است که نتایج مثبتی از آن در آثار کنسولی مشاهده کرده‌ایم. به تازگی عنوانی به نام Real Boxing 2 از استودیوی Vivid Games منتشر شده که یکی از مهیج‌ترین و خاص‌ترین بازی های بوکسی دنیا را به تلفن‌های هوشمند می‌آورد. این بازی همانند نسخه قبلی‌اش، خلاقانه و جذاب است.

یکی از بهترین بازی های بوکس

از نظر تکنیکی، Real Boxing 2 حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. به‌عنوان‌مثال سیستم مبارزات بازی به شکلی طراحی شده که از تمام ویژگی‌های صفحه لمسی موبایل خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. کنترل بهینه‌سازی‌شده از دلایل موفقیت بازی Rea Real Boxing 2 است. همچنین گرافیک زیبا و خیره کننده بازی هیچ تفاوتی با آثار هم شکل و هم سبک کنسولی ندارد.

مبارزات حماسی و هیجان انگیز

قوانین بازی Real Boxing 2 آسان است: وارد رینگ مبارزه شوید و برای به دست آوردن پیروزی‌های پی در پی مسابقاتی را پشت سر بگذارید که هر کدام از دیگری سخت و سخت‌تر خواهند بود. در رینگ با حریفان خطرناکی روبرو می‌شوید که ممکن است شما را با یک ناک‌اوت، به نقطه شروع برگردانند. پس باید با تمرین بسیار و دقت بالا به تجربه مبارزات سخت بازی بپردازید.

حالت‌های متنوع و مختلف گیم پلی

دنیای حرفه‌ای بوکس را کاوش کنید و به اوج جدول قهرمانی راه پیدا کنید و به یکی از افسانه‌های بوکس تبدیل شوید! حالت‌های تک و چند نفره باعث می‌شود تا بتوانید در هر زمان به صورت تکی و یا در میان جمعی از دوستان به صورت گروهی سرگرم شوید. اگر از عاشقان پروپاقرص ورزش‌های رزمی و مخصوصاً بوکس هستید، Real Boxing 2 را به هیچ وجه از دست ندهید.

ویژگی‌های بازی Real Boxing 2

  1. گرافیک زیبا و چشم نواز
  2. گیم پلی نفس گیر و حماسی
  3. مبارزات واقع‌گرایانه
  4. کنترل‌های آسان و بهینه
  5. میدان‌های مبارزه متنوع
  6. میلیون‌ها بازیکن فعال

بازی Real Boxing 2 عنوانی در سبک مبارزه‌ای و ورزشی است. این بازی بر اساس ورزش محبوب در دنیای واقعی یعنی بوکس ساخته شده و از نظر کیفیت با بسیاری از بازی های هم سبک بر روی کنسول‌ها برابری می‌کند. اگر به دنبال حماسی ترین و واقع‌گرایانه‌ترین نماینده بوکس بر روی موبایل‌ها هستید، بازی Real Boxing 2 برای شما ساخته شده است.

بازی Real Boxing 2 هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Boxing Star و Real Steel World Robot Boxing را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Real Boxing 2 برای اندروید با ترافیک نیم بها همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Real Boxing 2
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Altitude Games
  • سبک : ورزشی
  • نسخه : v1.47.0
  • سیستم عامل: اندروید
  • رده سنی: 7+
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 673 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.4 و بالاتر

طریقه نصب بازی :

پس از دریافت فایل Apk اقدامات زیر را انجام دهید :

  1. فایل Apk را نصب نمایید.
  2. پس از دریافت فایل دیتا بازی، آن را از حالت فشرده خارج و پوشه به دست آمده com.vividgames.realboxing2 را در مسیر Android / Obb قرار دهید.
  3. بازی را اجرا و لذت ببرید.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.