Sherlock Holmes Chapter One
علی رحمانیان

اولین تیزر گیم پلی بازی Sherlock Holmes Chapter One به‌نمایش در‌آمد

علی رحمانیان 25 بهمن 1399 بدون دیدگاه
634 بازدید

کارآگاه زیرک و مشهور دنیای سینما و بازی های ویدئویی دوباره بازگشته است. استودیوی Frogwares که به ساخت بازی‌های «شرلوک هلمز» مشهور بوده، این بار هم در حال ساخت عنوان جدیدی از این مجموعه است که Sherlock Holmes Chapter One نام دارد و با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 ساخته‌شده است. اولین تیزر گیم پلی بازی Sherlock Holmes Chapter One در رویداد اپیک گیمز امروز به نمایش درآمد و طرفداران خود را حسابی هیجان‌زده کرد.

در Sherlock Holmes Chapter One ما با شخصیت همیشگی این مجموعه یعنی شرلوک هلمز سروکار خواهیم داشت، ولی او این بار جوان‌تر از همیشه است و در سن 21 سالگی به سر می‌برد. در عنوان جدید پنج مرحله‌ی اصلی خواهیم داشت و شرلوک هلمز جوان در این مراحل به دنبال حل پرونده‌ی قتل مادرش است، همچنین می‌توانیم انتظار حداقل 30 مرحله‌ی جانبی هم داشته باشیم که برخی به بزرگی همان مراحل اصلی هستند. گذراندن تمام مراحل اصلی 12 الی 15 ساعت به طول می‌انجامد و برای تمام کردن کل بازی هم حداقل 40 الی 50 ساعت زمان نیاز است.

طبق روال سری بازی‌های Sherlock Holmes، در این عنوان هم باید با پرونده‌های جنایی مختلف دست‌وپنجه نرم کنید و با دنبال کردن سرنخ‌ها، فرد گناه‌کار را تشخیص دهید. به گفته‌ی سازندگان امکان اینکه فرد بی‌گناهی را به‌اشتباه متهم کنید هم وجود دارد که در این صورت پرونده شکست می‌خورد ولی داستان بازی روند خود را ادامه خواهد داد. جدا از حل معماها، گیم پلی Sherlock Holmes Chapter One مبارزاتی هم به همراه خواهد داشت تا کمی به اکشن بازی هم کمک شود.

بازی شرلوک هلمز جدید با نمایشی که از آن دیدیم بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد و حتی می‌تواند به بهترین بازی این مجموعه هم تبدیل بشود. عنوان Sherlock Holmes Chapter One در تاریخی نامشخص از سال 2021 برای کنسول‌های نسل هشتم، نهم و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.