The Witcher Old World
علی رحمانیان

بوردگیم The Witcher Old World برای طرفداران بازی ویچر معرفی شد

علی رحمانیان 24 بهمن 1399 بدون دیدگاه
1,189 بازدید

شاید ماجراجویی‌های گرالت تمام‌شده باشند، اما کار استودیو CD Projekt Red با دنیای بازی The Witcher هنوز تمام نشده است. این شرکت امروز اعلام کرد که بوردگیم جدیدی بانام The Witcher Old World در دست ساخت است و به شما و دوستانتان اجازه می‌دهد که داستان خود را در دنیای ویچرها بسازید.

The Witcher Old World

The Witcher Old World نام عنوان جدید بوردگیم یا بازی تخته‌ای و در سبک رقابتی خواهد بود که از دو تا پنج بازیکن تشکیل‌شده است. هر یک از بازیکنان در ابتدای بازی باید یکی از مدرسه‌های ویچرها را انتخاب کند که گرگ، افعی، خرس، گربه و شیر دال (Griffin) را شامل خواهد شد. پس از اینکه بازیکن مراحل تمرینی خود را در یکی از این مدارس گذراند، تبدیل به شکارچی هیولاها خواهد شد که می‌تواند استخدام شود و قرارداد کشتن هیولاهای مختلف را بپذیرد. طبق اطلاعات منتشرشده، بازیکنان در طول بازی با تصمیم‌های سرنوشت‌ساز هم روبرو خواهند شد و حتی می‌توانند توسط دیگر بازیکنان حذف شوند. در The Witcher Old World تعداد زیادی کارت وجود دارد که به‌نوعی قابلیت‌های ویچر شما هستند و می‌توانید به سلیقه‌ی خود دسته‌ای از آنان را انتخاب کنید؛ بازیکنی که زودتر از بقیه تعداد مشخصی از تروفی‌ها را جمع‌آوری کند برنده‌ی بازی خواهد بود.

این عنوان اولین بوردگیمی نیست که با محوریت دنیای بازی The Witcher منتشرشده است بلکه پیش ‌از این هم عنوان The Witcher Adventure Game عرضه شد که به هردو صورت دیجیتالی و فیزیکی در دسترس است. تاریخ انتشار The Witcher Old World هنوز مشخص نیست و بازی در مراحل ابتدایی ساخت خود قرار دارد، اما به گفته‌ی سازندگان این بوردگیم قرار است در سال آینده منتشر شود.

منبع: PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.