دانلود انیمیشن ترانه دریا - Song of the Sea 2014
پارسی گیم

دانلود انیمیشن ترانه دریا – Song of the Sea 2014

پارسی گیم 26 فروردین 1396 بدون دیدگاه
2,976 بازدید

Song of the Sea انیمیشن ایرلندی است که توسط Tomm Moore کارگردانی و ساخته شد، ترانه دریا انیمیشنی دو بعدی از مرز میان افسانه و حقیقت با بهره‌گیری از درام اصیل می‌گوید که چشم هر بیننده‌ای را پر از اشک می‌کند.

داستان انیمیشن در مورد پسری 10 ساله‌ای به نام بن است که به همراه پدر و خواهر خود سائوریس در کنار ساحل زندگی می‌کنند، پدر خانواده سال‌هاست که به خاطر از دست دادن همسر خود افسرده است و بن نیز دلیل از دست دادن مادرش را خواهرش سائوریس می‌داند تا اینکه سائوریس یه فلوت جادویی پیدا و شروع به نواختن در آن می‌کند و داستان آغاز می‌شود.

موسیقی متن بی‌نظیر انیمیشن و فیلم‌نامه منسجم آن‌که در تک‌تک لحظات حس غم و سنگینی داستان را به بیننده منتقل می‌کند، یکی دیگر از نکات مثبت این انیمیشن احترام به طبیعت و یادآور شدن آن در تمامی لحظات آن است.

Song of the Sea دارای امتیاز 99 از سایت Rotten Tomatoes است، همچنین این انیمیشن 2 بعدی نزدیک به 16 میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

شاید Song of the Sea مانند خیلی از انیمیشن‌های بلک باستری این روزها نتوانست به فروش قابل‌توجهی برسد یا اینکه جایزه‌ی به خصوصی کسب کند اما مطمئن باشید Song of the Sea شاهکاری بی تکرار در دنیای انیمیشن‌ها است و بعد از دیدن آن حتی ذره‌ای احساس پشیمانی نخواهید کرد.

در ادامه برای دانلود انیمیشن “ترانه دریا” با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

پس از دانلود فایل ها، به وسیله نرم افزار های ، پخش فایل های صوتی و تصویری قادر به بازکردن و مشاهده فایل های تصویری هستید. توصیه ما به شما نرم افزار KMPlayer یا Media Player Classic می باشد.

برای تعویض صدای دوبله به صدای اصلی و برعکس در نرم افزار های فوق به صورت زیر عمل کنید.

KMPlayer : CTRL +X
VLC Media Player : Right Click -> Audio Track

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.