دانلود بازی Hammerting برای PC
دانلود بازی Hammerting برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Hammerting برای PC

پارسی گیم 21 بهمن 1399 1 دیدگاه
4,783 بازدید

دانلود بازی Hammerting برای کامپیوتر

یکی از جذاب‌ترین نژادهای داستان‌های علمی تخیلی مربوط به گذشته،Dwarf ها بوده‌اند. کوتوله‌هایی با مو و ریش‌های بلند که در ساخت‌وساز سلاح‌های جنگی مهارت خاصی داشته و علاقه بسیاری به اکتشاف در معادن کوهستان‌ها و سنگ‌های قیمتی آن دارند. بازی Hammerting از استودیو Warpzone Studios به همین نژاد جذاب پرداخته و هرکسی را که به Dwarf ها و سبک و سیاق آن‌ها علاقه‌مند‌است را قطعاً مجذوب خود خواهد کرد. در ابتدا شما در یک غار به بازی را آغاز می‌کنید که اولین اقامتگاه برای 3 عدد Dwarf شما است که در اختیار شما قرار می‌گیرد. با کمک راهنمایی‌ها باید ابتدا این غار را به محلی مناسب‌تر برای زندگی تبدیل کنید و با جمع‌آوری منابع مختلف، ابزارها و وسایل جدیدی را بسازید تا امکان دسترسی به نقاط دیگر معدن را نیز فراهم آورید.

هرکدام از Dwarf های تحت کنترل شما منحصربه‌فرد هستند و قابلیت‌های مخصوص به خود رادارند. درواقع عناصری از بازی‌های RPG هم در این بازی گنجانده‌شده تا بیش‌ازپیش به جذابیت آن اضافه کند. بعضی از آن‌ها می‌توانند در جمع‌آوری منابع مهارت پیدا کنند و دیگری در ساخت‌وساز ابزار و تجهیزات و … هر چه به اعماق بیشتر معدن دسترسی پیدا می‌کنید متوجه می‌شوید که چیزهای بسیار زیادی برای اکتشاف و جست‌وجو وجود دارد. دشمنان متنوع، طلا و دیگر سنگ‌های قیمتی و قسمت‌هایی از معدن که گدازه آتش در آن‌ها فوران می‌کند ازجمله چیزهای متنوعی است که در معدن انتظار شما را می‌کشد. همچنین یک نقشه بزرگ دیگر به نام Overworld نیز در بازی وجود دارد. Overworld درواقع دید بیشتری از دنیای بازی به شما می‌دهد و توسط آن می‌توانید دیگر مکان‌های موجود در بازی برای اکتشاف را پیدا کنید و همچنین مأموریت‌های جدیدی را نیز توسط آن دریافت و به اتمام برسانید.

گرافیک بازی بسیار چشم‌نواز است و تجربه‌ای روان و بدون مشکل را برای شما به ارمغان می‌آورد. رنگ‌های به‌کاررفته در بازی زنده و زیبا هستند و مراحل مختلف بازی هرکدام نورپردازی زیبای مخصوص به خود رادارند، نواحی‌ای که تاریک هستند و باید با ساخت چراغ‌های نفتی روشنایی به آن ببخشید از منظر نورپردازی بسیار واقع‌گرایانه و با جزییات طراحی‌شده‌اند. با تمامی این حرف‌ها بازی برای اجرا به سیستمی قوی نیاز ندارد و بازی بسیار روان در سیستم‌های معمولی نیز اجرا می‌شود. شما می‌توانید ساعت‌ها غرق در این بازی شوید و به اکتشاف و جست‌وجو بپردازید، مأموریت انجام دهید و کلونی خود را گسترش دهید و از نتیجه کار خود لذت ببرید. اگر به Dwarf های کوتوله علاقه دارید لذت تجربه این بازی را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Frostpunk و Dungeons 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Hammerting با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel core i5-2300 | AMD Phenom II X6 1090T
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 660, 2 GB | AMD Radeon R7 360, 2 GB
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: Requires the graphics card to be compatible with Vulkan 1.1

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-6600 | AMD Ryzen 3 1300X
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 780, 3 GB | AMD Radeon R9 290, 4 GB
Storage: 4 GB available space
Additional Notes: Requires the graphics card to be compatible with Vulkan 1.1

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Hammerting is a vertical dwarven mining colony sim with RPG elements. Manage a clan of colourful Dwarves, establish an epic mining operation, craft legendary swords and delve deep for greater glory, riches… and danger.
With a war raging on the surface, the Dwarves pledge to delve deep and as master craftspeople, will produce and supply what is needed to aid their allies. From humble beginnings, you start with a handful of Dwarves who need to set up operations quickly. However, as you progress, your small clan will expand and become known throughout the Upper Realms for their skill and premium craftsmanship

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    بازی کم حجم و سرگرم کننده ایه اولش یه کم گیج کننده میشه در کل قشنگه حیف باگ زیاد داره (مثلا کارگرها کار دارند اما بیکار وامیسن و باید بازی رو ببندی و باز کنی تا دست به کار بشن) و کامل نیست امیدوارم نسخه کاملش بیاد.

    پاسخ دهید