پارسی گیم

دانلود بازی Citadel Forged with Fire برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 31 فروردین 1400 بدون دیدگاه
1,143 بازدید

دانلود بازی Citadel Forged with Fire برای پلی استیشن 4

بازی‌های نقش‌آفرینی طرفداران زیادی دارند و توانسته‌اند به‌خوبی میان طرفداران انبوه بازی‌های ویدیویی جا خوش کنند. استودیو Blue Isle Studios حالا با انتشار بازی Citadel Forged with Fire باور دارد که می‌تواند در میان انبوه بازی‌های این ژانر سینه سپر کرده و مانند یک قهرمان ظاهر شود. این بازی با تکیه‌بر سند باکس آنلاین نقش‌آفرینی و استفاده از المان‌هایی چون جادو و جنگ‌های داخلی، راه خود را جدا کرده است. اینجا دنیایی از جادوگران و موجودات عجیب است و در این میان هدف شما برجسته‌تر از همه‌چیز می‌نماید: یک نام برای خود انتخاب کنید و سپس آرام اسم خود را برجسته کنید و در میان انبوه قدرت‌های دیگر، اسم‌ورسم پادشاهی را بالا ببرید و رسم خانه خود را به چشمان همه قوم‌های دیگر فروکنید!

بازی Citadel Forged with Fire برای رسیدن به این هدف بزرگ آزادی عمل عجیبی را در اختیار شما قرار داده است. می‌توانید با بقیه گروه‌ها همکاری کنید و علیه دشمن، هم‌پیمانان باوفایی گرد خود آورید. لازم است که جنگ‌جوی قدرتمندی شوید و قلعه‌های بزرگ و مخوفی بسازید. ممکن است آن‌قدر پیشرفت کنید که یک قلعه جواب ماجراجویی‌های شمارا ندهد و آن موقع است که باید شروع به جستجو در جهان کنید و مکان‌های کاملاً جدیدی را کشف کنید. راه رسیدن به قدرت و جاودانگی در ذهن شما قرار دارد و کافی است تصمیم بگیرید. نقشه بازی 36 کیلومتر مساحت دارد و پر از کوهستان‌های بلندقد و جنگل‌های تاریک و مخوف است. تاریخ عمیقی پشت این نقشه قرار دارد و این داستان رنج هزاران ساله انسان است. سفری بزرگ از دون‌پایه‌ترین مقام به پادشاهی کل در پیش دارید و بازی Citadel Forged with Fire تضمین سرگرمی و لذت شمارا می‌کند.

Citadel Forged with Fire لذت قدرت در کنار دشمنان تشنه به خون است. ازآنجایی‌که جادو تأثیر زیادی در بازی دارد، مهم است که نحوه کار با آن را یاد بگیرید و بدانید که چطور اکسیرهای مختلف را ترکیب کنید و از آن‌ها استفاده کنید. بخش مهمی از بازی نیز پیرامون جنگ و مبارزه است و برای این کار می‌توانید سوار اژدهای دوست‌داشتنی و البته خطرناک خود شوید و آنگاه نشان دهید که رئیس کیست! در نبردهای تاریخی شرکت کنید و همه را با برق شمشیر خود به جهنم بفرستید. اینجا سرزمین خاکستری بودن است و تاریخ را تنها پادشاهان می‌نویسند. اگر به این بازی علاقه‌مند هستید می‌توانید نگاهی به Dark and Light، ARK: Survival Evolved و Rust بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Citadel Forged with Fire با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Citadel: Forged With Fire is a massive online sandbox RPG with elements of magic, spellcasting and inter-kingdom conflict. As a newly minted apprentice of the magic arts, you will set off to investigate the dangerous world of Ignus. Your goal: create a name for yourself and achieve notoriety and power among the land’s ruling Houses. You have complete freedom to pursue your own destiny; hatch plots of trickery and deceit to ascend the ranks among allies and enemies, become an infamous hunter of other players, build massive and unique castles, tame mighty beasts to do your bidding, and visit uncharted territories to unravel their rich and intriguing history. The path to ultimate power and influence is yours to choose.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.