Lords of the Fallen
مهدی ملکی

بازی Lords of the Fallen با دست‌یابی به فروش 3 میلیونی، آینده مجموعه را تضمین کرده است

مهدی ملکی 24 دی 1399 بدون دیدگاه
428 بازدید

اگر نگاهی به گذشته و سال 2014 داشته باشیم، عرضه بازی Lords of the Fallen را به یاد خواهیم آورد. این بازی یکی از اولین عناوین مشابه مجموعه Dark Souls به شمار می‌آید که از لحاظ مکانیزم مبارزات و عناصر کلی شباهتی بسیاری به آن دارد و در یک دنیای تیره و تار دنبال می‌شود. با وجود این که بازخوردها نسبت به این بازی تقریباً خوب بود اما نمی‌توان گفت که از این لحاظ در سطح بالایی به موفقیت رسیده باشد. با این حال به نظر می‌رسد که ناشر آن یعنی CI Games از فروش آن راضی است و نسخه‌های بعدی مجموعه را نیز کلید خواهد زد.

این ناشر به تازگی تایید کرده است که بازی مذکور در مجموع 3 میلیون واحد در سراسر جهان از 6 سال پیش تاکنون به فروش رسانده است. این ناشر همچنین با اشاره به این موضوع افزوده است که آینده این مجموعه به لطف فروش خوب جایگاه محکمی پیدا کرده است. با این که دقیقاً نمی‌توان اهداف CI Games را تشخیص داد ولی به نظر می‌رسد که قصد آن‌ها از مجموعه خواندن این بازی در آینده، تشکیل موقعیتی مشابه سری Sniper Warrior باشد. سری Sniper Warrior تا به حال شاهد 3 نسخه اصلی و یک نسخه فرعی بوده است که از لحاظ مالی عملکرد قابل قبولی داشته‌اند و به موفقیت‌های بزرگی رسیده‌اند.

بازی The Lords of The Fallen 2 مدتی پیش به طور رسمی معرفی شد با این حال کاربران تاکنون شاهد جزئيات زیادی از آن نبوده‌اند و تنها به لوگو و داده‌های موجود در عنوان‌بندی بسنده‌ کرده‌اند. نسخه دوم در تاریخی نامعلوم از سال‌های پیش‌رو برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X و S و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه اول این بازی هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد و شما قادر به تجربه آن هستید.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.