دانلود بازی Morbid The Seven Acolytes برای PC
دانلود بازی Morbid The Seven Acolytes برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Morbid The Seven Acolytes برای PC

پارسی گیم 21 دی 1399 بدون دیدگاه
5,609 بازدید

دانلود بازی Morbid The Seven Acolytes برای کامپیوتر

بازی Morbid The Seven Acolytes ما را در دنیای مورنیا قرار می‌دهد، جایی که یک طاعون هولناک جانوران جهش‌یافته‌ای را به وجود آورده است و باید برای جلوگیری از گسترش فساد، تک‌تک آن‌ها از بین بروند. جهان در حال حاضر توسط موجودات اهریمنی به نام Acolytes روبه نابودی گذاشته و اگر دیر عمل کنید، بی شک از بشریت چیزی باقی نخواهد ماند. شما در نقش آخرین Striver of Dibrom به ایفای نقش خواهید پرداخت، جنگجویی که تمام زندگی خود را برای شکست هیولاهای مرموزی به نام Gahars آموزش‌دیده است. شاید با پیمودن چند مرحله اول با خود بگویید که گیم پلی چقدر شبیه Bloodborne به نظر می‌رسد، اشتباه نمی‌کنید و به این دلیل است که توسعه دهندگان بازی، ایده اصلی Morbid را مستقیماً از ژانر Souls-like گرفته‌اند. خالق این بازی، تیمی از طراحان استودیو Still Running بوده‌اند که توانسته محصولی برای علاقه‌مندان به سبک هک‌اند اسلش را ایجاد کنند.

گیم پلی این بازی از المان‌ها و عناصری پر شده است که به نظر برای هر فردی در هر سن و سالی مناسب نیست؛ جهان سیاه چالی از موجودات عجیب‌وغریبی پر شده است که هرکدام به‌نوعی با شکل ظاهری و یا با ترفندهایی که قرار است برای نابودی شما پیاده‌سازی کند، می‌تواند در دل‌وجان شما ترس را شعله‌ور سازد. جذابیت اصلی بازی Morbid The Seven Acolytes همراه با نبردهای اصلی است. در کنار دشمنان بزرگ‌تر و دیگر درگیری‌های عظیمی با مینی باس ها وجود دارد. با الهام گرفتن از هیولاهای Lovecraftian، بیشتر باس فایت های موجود، شکل و ظاهری درهم و نه‌چندان جذاب دارند، همچنین هرکدام به‌اندازه کافی برای تمایز از دیگری، بدترکیب است. برای مبارزه با هرکدام بهتر است تا استراتژی‌های مناسبی را در پیش گیرید، چرا که هرکدام به شکل خاصی رودرروی شما ظاهر خواهد شد و به‌واسطه قدرتی که دارد می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.

در مجموع، 25 سلاح مختلف برای جمع‌آوری در گیم پلی وجود دارد و هرکدام از آن‌ها یک سبک جنگی منحصربه‌فرد را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. کسانی که می‌خواهند حملات سرعتی را به نمایش بگذارند، می‌توانند از شمشیرهای کوچک‌تر استفاده کنند تا بتوانند با توان بیشتری ضربه را وارد کنند، درحالی‌که سلاح‌های بزرگ‌تر با اینکه سرعت را کند می‌کنند اما در عوض هیت باکس‌های گسترده‌تر و قدرت بیشتری را ارائه می‌کنند. این موضوع نه‌تنها به بازیکنان انگیزه می‌دهد تا در محیط به کاوش مشغول شوند و سعی کنند سلاح‌های بیشتری از آنچه که در حال حاضر کار دارند را پیدا کنند، بلکه سیستم سلاح نیز به طور واقعی امکان آزمون‌وخطا را به بازیکنان می‌دهد.

محیط بازی به‌صورت پیکسلی در نظر گرفته شده که گاهی وقت‌ها باعث می‌شود تا احساس کنید دو محیط به‌مانند هم هستند. صداگذاری فوق‌العاده و جلوه‌های صوتی بی‌نظیر باعث می‌شود تا مشکلات تصویری را از یاد برده و همراه با موسیقی متن لذت‌بخش، محو نبردهای چالش‌برانگیز با هیولاهای قدرتمند شوید. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن و ماجراجویی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا بازی های مشابه ای نظیر Dark Souls 3 و Children of Morta را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Morbid The Seven Acolytes با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1/8.1/10 x64
Processor: Intel Core i3-6300 or equivalent / AMD FX-8370 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 630 or equivalent / AMD Radeon HD 5570 or equivalent
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 7 GB available space
Sound Card: Direct X Compatible
Additional Notes: Recommended Controllers: Xbox 360 Controller (Windows 7 SP1/8.1) Xbox One Wireless Controller (Windows 10)

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 SP1/8.1/10 x64
Processor: Intel Core i5-6600 or equivalent / AMD Ryzen 5 2500X or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660 2GB or equivalent / AMD Radeon HD 7870 2GB or equivalent
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 7 GB available space
Sound Card: Direct X Compatible
Additional Notes: Recommended Controllers: Xbox 360 Controller (Windows 7 SP1/8.1) Xbox One Wireless Controller (Windows 10)

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

You are the last surviving Striver of Dibrom. Your duty, for which you have trained your whole life, is to defeat the Seven Acolytes, accursed and powerful beings, possessed by malevolent deities called Gahars.
Challenging foes, mini-bosses, and memorable large-scale boss fights with fully orchestrated music, are central to the world of Morbid. To overcome these obstacles you must master the combat, as well as improve your character and gear through a wealth of elements such as Quests, Perks, Runes, Upgrades, and Looting.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.