دانلود بازی Spellbreak برای PC
دانلود بازی Spellbreak برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی Spellbreak برای PC

پارسی گیم 15 اردیبهشت 1400 13 دیدگاه
17,338 بازدید

دانلود بک آپ بازی Spellbreak برای PC

دانلود بک اپ استیم بازی Spellbreak

بازار بازی‌های بتل رویال مدتی است کهرونق خوبی پیدا کرده و پس از انتشار بازی های پابجی و فورتنایت، استودیوهای کوچک و بزرگ بسیاری به این فکر افتادند تا نسخه ای مشابه را طراحی و برای علاقه‌مندان به این سبک بازی منتشر کنند. وارزون و اپکس لجند دو عنوان معروف و تازه وارد در محصولات آنلاین بوده که بازیکنان را برای رقابت و مبارزه به جزیره ای با ابعاد متغیر تبعید می‌کنند، جایی که تنها یک تیم و یا یک بازیکن می‌تواند پیروز میدان باشد. اگر دقت کرده باشید، اکثر بازی‌های بتل رویال تا حدودی مبارزات و گیم پلی مشابه ای دارند و تنها تفاوت در محیط و حالت‌های بازی است. استودیو Proletariat در آغاز قصد داشتند تا بازی خود را به شکل دیگری توسعه دهند، آن‌ها پروژه خود را زمانی استارت زدند که خبی از عنوان‌های بتل رویال نبود، اما پس از منتشر شدن بازی‌های معروف، آن‌ها تصمیم گرفتند تا بازی Spellbreak را به شکلی توسعه دهند که مانند دیگر محصولات این سبک نباشد. در حال حاضر بازیکنان به جای آنکه از سلاح‌های روز دنیا برای مبارزه علیه دیگر رقبا استفاده کنند، باید به واسطه نیروهای جادویی تنها بازمانده سرزمین اسرارآمیز باشند.

Spellbreak که یک عنوان اکشن با نمایی از منظر سوم شخص است، به بازیکنان خود اجازه می‌دهد تا در میان کلاس‌های شخصیتی مختلف از جمله Frostborn, Conduit, Pyromancer, Toxicologist, Stoneshaper و Tempest یکی را انتخاب کنید. هر کدام از آن‌ها دارای سبک خاصی برای مبارزه هستند که در ادامه می‌توانید قدرت و استعدادهایشان را به مرور تقویت کنید و شخصی‌سازی نمایید. هر جنگجوی بزرگ محدود به یک توانایی خاص نمی‌شود. شخصیت‌ها دو دستکش خواهند داشت که به واسطه آن‌ها می‌توانید قدرت جادو را به دست گرفته و در نهایت ترکیبی از طلسم‌های ویرانگر را برای کنترل میدان جنگ به نمایش بگذارید. گردبادهای سرعتی، شعله‌های آتش سوزان، سرمای منجمدکننده یخ، صاعقه‌های خشک کننده، ضربات خردکننده با سنگ‌های عظیم و زهرهای کشنده نمونه‌هایی از طلسم‌هایی هستند که می‌توانید به واسطه آن‌ها در برابر دیگر بازیکنان به رقابت مشغول شوید.

نقشه‌ای از جهان بازی در دسترس خواهد بود که به واسطه آن می‌توانید مکان‌های مختلف را کاوش کرده و از مزایای تاکتیکی برخوردار شوید. به واسطه صندوقچه‌هایی که در گوشه دنیای بازی مخفی شده است، می‌توانید جادوهای جدیدی از جمله، داشتن امکان پرواز، کنترل زمان، نامرئی شدن و بسیاری دیگر را به دست آورید. در کنار این موضوع تجهیزات تازه‌ای نیز در دسترس شما قرار خواهد گرفت که می‌توانید به واسطه آن‌ها سبک بازی خود را تغییر دهید.

توسعه‌دهندگان بازی قصد دارند تا با ارائه به‌روزرسانی‌های فصلی جدید، رویدادها و اتفاقات منحصربه‌فردی برای بازیکنان خود رقم بزنند. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های بتل رویال و اکشن هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون بازی Valorant و Apex Legends را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Spellbreak با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

توجه: این بازی به دلیل ماهیت آنلاین، دارای فایل کرک نمی باشد و برای اجرای آن باید نسخه های رسمی و اورجینال بازی را نصب کنید. این بازی رایگان است و باید به سایت سازنده مراجعه و ثبت نام نمایید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-6400 CPU @ 2.70GHz (4 CPUs)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 640/Radeon R7 GPU
Storage: 18 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-6400 CPU @ 2.70GHz (4 CPUs)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 640/Radeon R7 GPU
Storage: 18 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Unleash your inner battlemage in Spellbreak.
When magic is forbidden, locked in the iron grip of the Vowkeepers, it’s up to you to resist and reclaim what’s yours. Harness the raw power of your gauntlets and tap into the unimaginable forces of the elemental planes . Soar into fierce battles, through floating islands and impossible terrain, to unleash the Breaker within.
Choose a class: Frostborn, Conduit, Pyromancer, Toxicologist, Stoneshaper, or Tempest. Each has its own playstyle, which you can customize with talents as you grow in power. Which will you master?

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 10.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

Steam-3.png (662×276)

ازآنجایی‌که سرعت دانلود در ایران کم و هزینه‌ی اینترنت به نسبت زیاد است، مطمئناً دانلود این حجم ‌از بازی‌ها برای کاربران معقول به نظر نمی‌رسد. از این رو راه دیگری جهت نصب بازی‌ها به نام Backup/Recovery وجود دارد که کاربر به‌واسطه‌ی آن می‌تواند فایل استیم بک‌آپ بازی را دانلود یا خریداری کرده و سپس از طریق ابزارهایی که نرم افزار در اختیار او می‌گذارد فایل‌های مورد نظر را بازگردانی کند. جهت انجام این کار در ابتدا باید بر روی گزینه‌ی Steam کلیک و سپس Backup And Restore Games را انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه پنجره ای به شکل زیر نمایان خواهد شد. در این قسمت می‌بایست Restore A Previous Backup را انتخاب کنید. توجه داشته باشید جهت تکمیل روند این کار باید دی‌وی‌دی یا فایل بک‌آپ مورد نظر را بر روی سیستم خود داشته باشید.

پس از کلیک بر روی گزینه‌ی گفته شده، پنجره جدیدی باز می‌شود که شما می‌خواهد که فایل پشتیبانی استیم را انتخاب و بر روی Next کلیک کنید. اگر فایل پشتیبانی مورد تائید واقع شود فرایند Restore به طور خودکار آغاز خواهد شد. میزان زمان مورد نیاز جهت تکمیل فرایند نیز نسبت به حجم بازی متغیر است. پس از کامل شدن این روند می‌توانید از بازی خود لذت ببرید.

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

چگونه بازی Spellbreak را دانلود کنم؟

برای دانلود بازی Spellbreak برای PC باید نرم افزار استیم را نصب کنید و با ساخت حساب کاربری، به دانلود بازی بپردازید. وب سایت پارسی گیم دیتای بازی را با آخرین آپدیت در اختیار شما قرار داده و می توانید با ترافیک نیم بها آن را دانلود کنید.

۱
دانلود بازی Spellbreak در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی Spellbreak نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۲
آیا می توان Spellbreak را آفلاین بازی کنم؟

بازی Spellbreak به صورت کاملا آنلاین اجرا می شود و نیازمند اتصال مداوم به اینترنت است و نمی توانید این بازی را به صورت آفلاین بازی کنید.

۳
حجم بازی Spellbreak برای کامپیوتر چقدر است ؟

حجم بازی Spellbreak روی وب سایت پارسی گیم، حدود 10 گیگابایت است که شما را بی نیاز از دانلود هر گونه آپدیت جدیدی می کند.

۴
آپدیت جدید Spellbreak را از کجا دانلود کنم؟

پارسی گیم آخرین آپدیت بازی Spellbreak را در اختیار شما قرار داده و می توانید بدون هیچ مشکلی به دانلود آپدیت بپردازید و آن را با راهنمای نصب موجود در سایت نصب کنید.

۵
آیا می توان Spellbreak را آفلاین بازی کنم؟

بازی Spellbreak به صورت کاملا آنلاین اجرا می شود و نیازمند اتصال مداوم به اینترنت است و نمی توانید این بازی را به صورت آفلاین بازی کنید.

۶
آیا بازی Spellbreak مجانی است ؟

بازی Spellbreak یک عنوان آنلاین کاملا مجانی است و برای همیشه مجانی خواهد ماند. کافی است دیتای بازی را از پارسی گیم با آخرین آپدیت دانلود کنید و شروع به بازی کنید.

۷
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 13 دیدگاه
  • Avatar

    Ehsan

    مهمان

    کد استیم از کجا پیدا و وارد کنم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mohamad

    مهمان

    سلام کد درخواستی استیم چیه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رضا

    مهمان

    حیف سرور این بازی خاموش شده

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mohamad

    مهمان

    سلام ایا روی
    core i5 11400h
    rtx 3050 4g
    ram 16
    با چه نرخ فریمی اجرا میشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    amin

    مهمان

    با سلام
    من فایلو دانلود کردم ولی داخل steam از من کد میخواد برای دانلود چیکار کنم؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      erfan در پاسخ به amin

      مهمان

      منم همین مشکلو دارم اگر میشه کمک کنین لطفاااااا

  • Avatar

    A.sh

    مهمان

    سلام
    I5 3570
    Ram 8
    Gtx 750ti
    اجرا میشه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به A.sh

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    عرفان

    مهمان

    سلام رو این سیستم اجرا میشه ؟ ( اگه لازم بشه گرافیک بازیو کم میکنم )
    Intel(R) CPU G2020 @2.90GHz 2.90Ghz
    ASUS GT610-SL-2GD3-L GeForce GT 610 2G DDR3
    ram 8

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به عرفان

      پشتیبانی

      سلام
      بعید میدونم اجرا بشه

    • Avatar

      . در پاسخ به عرفان

      مهمان

      سلام تو یوتیوب اسم بازی و کارت گرافیکت روبزن ببین میشه یا نه

  • Avatar

    mohsen

    مهمان

    سلام ایا رو این سیستم بدون لگ و با چه کیفیتی اجرا میشود
    core i7 7500u
    nvidia 920mx
    ram 8

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mohsen

      پشتیبانی

      سلام
      اجرا میشود