دانلود بازی G.I. Joe Operation Blackout برای PC
دانلود بازی G.I. Joe Operation Blackout برای PC پارسی گیم

دانلود بازی G.I. Joe Operation Blackout برای PC

پارسی گیم 28 آذر 1399 2 دیدگاه
5,882 بازدید

دانلود بازی G.I. Joe Operation Blackout برای کامپیوتر

به‌تازگی شاهد این هستیم که برخی از استودیوهای بازی‌سازی، اسباب‌بازی‌های فیزیکی را سوژه و یا بهتر بگوییم، ایده‌ای برای ساخت بازی های هیجان‌انگیز کرده‌اند که البته، محصولات مختلفی به این صورت ارائه شده و Transformers یکی از آن‌ها بوده که داستان و گیم پلی جذابی را برای علاقه‌مندانش ارائه می‌کند. به‌تازگی شاهد محصول جدیدی از زیرمجموعه عنوان G.I Joe در فروشگاه‌های دیجیتالی بوده‌ایم که به نظر توسعه‌دهندگانی دو استودیو IguanaBee و Fair Play Labs وظیفه طراحی نسخه جدید این سری بازی را داشته‌اند. بازی G.I. Joe Operation Blackout توسط کمپانی GameMill برای علاقه‌مندان به سبک اکشن و سری جی آی جویی منتشر شده است. نیروهای شیطانی کبری به سمت زمین حمله‌ور شده‌اند و در روبه‌رو، کسی نیست که جلوی پیشروی آن‌ها را بگیرد. Joe که در قسمت‌های قبل مبارزی ماهر بود، اکنون نیروهای خود را ازدست‌داده و برخی از آن‌ها دز زندان و بعضی دیگر در حال فرار از دست شورشیان هستند.

G.I. Joe: Operation Blackout بازگشتی برای Joe و تیم او خواهد بود، این شخصیت محبوب باید تیم خود را بار دیگر در کنار هم جمع کرده و در برابر حملات نیروهای شیطانی کبری ایستادگی کند. داستان ساده اما هیجان‌انگیز باعث شده تا این بازی در روزهای اول عرضه به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. گیم پلی بازی که به‌صورت کلاسیک طراحی شده، قادر خواهد بود تا روایتی از منظر سوم شخص را برای بازیکنان بازگو کند. حالت‌های متنوعی برای بازی در نظر گرفته شده که داستانی و رقابت‌های PVP از جمله آن‌ها هستند. بازیکنان می‌توانند هم در نقش Joe و هم در نقش کبری به بازی مشغول شده و از این کار لذت ببرند.

چیزی در حدود 12 شخصیت محبوب و موردعلاقه طرفداران G.I. Joe در این بازی طراحی و قرار داده شده که از جمله آن‌ها می‌توان به Snake Eyes، Duke، Roadblock، Storm Shadow، Cobra Commander، Destro و شخصیت‌های دیگر اشاره کرد. به‌واسطه این شخصیت‌ها می‌توانید در قالب حالت‌های مختلف از جمله PVP که اجازه می‌دهد تا مأموریت‌های چهارنفره را تکمیل کنید، به نقش‌آفرینی مشغول شوید. حالت داستانی شامل 17 مأموریت هیجان‌انگیز و جذاب خواهد شد که در آن با چالش‌های متنوع و جذابی روبه‌رو خواهید شد؛ اما در کنار شخصیت‌ها، وسیله‌ای نیز باید باشد تا آن‌ها بتوانند با دشمن مبارزه نمایند!

چیزی در حدود 18 سلاح خاص و جذاب که هرکدام قدرت و توانایی منحصربه‌فردی را ارائه می‌کند، برای انتخاب در دسترس قرار داده شده است؛ در کنار این سلاح‌ها، بیش از 36 اسکین جذاب وجود دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا سلاح‌ها را شخصی‌سازی کنند و به شکل دلخواه در آورند. مکان‌ها و نقشه‌های بازی به شکلی طراحی شده‌اند تا از هرکدام تجربه‌ای منحصربه‌فرد را به دست آورید. گرافیک و جلوه‌های نمایشی نیز از طراحی خوبی برخوردار بوده و می‌توانند حس و حال جذابی را در مبارزات و صحنه‌های مختلف به بازیکن منتقل کنند. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Gears 5 و Transformers Battlegrounds را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی G.I. Joe Operation Blackout با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7/8.1/10
Processor: Core i5 3.5 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660
DirectX: Version 12
Storage: 13 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10
Processor: Core i7 3.5 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 780
DirectX: Version 12
Storage: 13 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

G.I. Joe and Cobra are back! G.I. Joe: Operation Blackout is a classic team-based third-person shooter where you play as your favorite characters from Team G.I. Joe and Team Cobra. Experience the action from both sides as you help G.I. Joe restore order and lead Cobra to world domination.
G.I. JOE VS COBRA – Play with 12 of your favorite characters from both sides including Snake Eyes, Duke, Roadblock, Storm Shadow, Cobra Commander, Destro and more in 4-player PvP and across 17 epic campaign story missions. Includes voice acting for over 20 iconic characters in the G.I. Joe universe.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 12.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Mahdigh

    مهمان

    سلام این بازی بر روی سیستم زیر با چه کیفیتی اجرا میشه؟
    i3 3220
    gtx 750 ti 2gb
    ram 8 GB
    windows 10 pro 64 bit
    و اینکه این بازی به صورت انلاینه یا افلاینه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Mahdigh

      پشتیبانی

      با کیفیت خوبی اجرا میشود