بازی Among Us
مهدی ملکی

بازی Among Us برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد

مهدی ملکی 26 آذر 1399 بدون دیدگاه
548 بازدید

بازی Among Us با وجود گیم‌پلی بسیار ساده‌ای که ارائه می‌دهد، اکنون از محبوبیت بالایی برخوردار و تبدیل به یک ترند جهانی شده است. اگر شما پیش از این به تجربه آن روی رایانه‌های شخصی یا حتی گوشی‌های هوشمند پرداخته باشید، حتماً متوجه هستید که چه قابلیت‌های عظیمی می‌تواند روی نسخه کنسول‌های دستی پیاده شود. فعلاً خبرهای رسمی حاکی از عرضه این نسخه موردانتظار برای 66 میلیون کاربر کنسول نینتندو سوییچ هستند.

شما از هم‌اکنون به طور رسمی می‌توانید بازی Among Us را جهت همکاری با دوستانتان و یا البته قتل‌عام آن‌ها روی کنسول نینتندو سوییچ نیز تجربه کنید. قیمت این بازی روی پلتفرم جدید خود با رقمی استثنائی تنها 5 دلار است و با توجه به محبوبیت بالا، می‌تواند برای کاربران این پلتفرم دستی بسیار وسوسه‌انگیز باشد. جدای از اینکه این عنوان در سال 2018 برای iOS و اندروید منتشر شد، در سال جاری موفق شده است تا مراحل ترقی را طی کند و به موفقیت زیادی برسد.

روند طبیعی این بازی به صورتی است که برخی از کاربران باید اعمال معمول را انجام دهند و البته برخی دیگر هم به خرابکاری بپردازند. کاربران با پیداکردن هر جسد به مذاکره در مورد شخص یا اشخاص قاتل می‌پردازند و از روی شواهد دست به انتخاب می‌زنند. این روند هیجان‌انگیز باعث شده است تا میلیون‌ها نفر تاکنون به تجربه Among Us بنشینند.

نسخه سوییچ این عنوان می‌تواند هم‌ به صورت شبکه محلی و هم به صورت آنلاین در ابعاد کراس‌پلتفرم مورد بازی قرار گیرد. مدتی پیش مشخص شد که در اوایل سال 2021 شاهد اضافه شدن نقشه، سفینه، آسانسور، نردبان و موارد جدید دیگری به این بازی خواهیم بود؛ بنابراین شاید اکنون بهترین فرصت باشد تا آن را روی پلتفرم نسل هشتمی نینتندو نیز دریافت کرد.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.