مراسم The Game Awards
مهدی ملکی

استودیو Focus Home Interactive رونمایی بزرگی در The Game Awards 2020 دارد

مهدی ملکی 20 آذر 1399 بدون دیدگاه
706 بازدید

مراسم The Game Awards 2020 به عنوان یکی از مهم‌ترین رویداد‌های دنیای بازی‌های ویدیویی، فردا برگزار خواهد شد و داخل پیش‌نمایش و نمایش اصلی خود، رونمایی‌های زیادی را به مخاطبان این عرصه ارائه خواهد کرد. این مراسم نام‌آشنا شامل رونمایی از برخی بازی‌های عظیم AAA و همچنین آثار میان‌رده و بعضی عناوین مستقل است. با اینکه ما موارد فاش‌شده زیادی درباره این جشنواره نمی‌دانیم اما برخی از شایعات، گمانه‌زنی‌ها و البته از همه مهم‌تر، تایید رسمی سازندگان ما را با محدود نمایش‌های مراسم آشنا کرده است؛ جایی که استودیو Focus Home Interactive هم دست به تایید برده است.

این استودیو از طریق توییتر خود به کاربرانش اطلاع داده که در این مراسم 2 رونمایی اصلی خواهد داشت و این در حالی خواهد بود که پیش از این به بازی Hood: Outlaws اشاره شده است.

با این حال بیش از این اطلاع دیگری از مراسم توسعه‌دهنده یادشده نداریم در نتیجه باید تا روز بعد منتظر نمایش‌های مراسم The Game Awards 2020 باشیم.

استودیو Focus Home Interactive بیشتر بر توسعه بازی‌های میان‌رده و آثاری که روی بازار AA متمرکز هستند، کار کرده است. این توسعه‌دهنده با ناشرانی نظیر Dontnod و همچنین Deck13 در همکاری بوده و بنابراین ما می‌توانیم انتظار عرضه بازی‌های رو به معرفی را برای محدوده زیادی از پلتفرم‌ها داشته باشیم.

شما می‌توانید در تاریخ 20 آذر جمعه، تقریباً یک روز دیگر منتظر اجرای مراسم The Game Awards 2020 باشید.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.