بازی Resident Evil Village
مهدی ملکی

کپکام انتظار دارد حدود 11 میلیون نسخه از بازی Resident Evil Village به فروش برود

مهدی ملکی 7 آذر 1399 بدون دیدگاه
623 بازدید

آخرین نسخه‌های مجموعه Resident Evil یک موفقیت بزرگ تجاری برای کپکام بوده است؛ به طوری که بازی Resident Evil 2 Remake حدود 7.5 میلیون نسخه و بازی Resident Evil 7 حدود 8.3 میلیون نسخه به فروش رفته‌اند. این دو در بین پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ کپکام جای می‌گیرند و این شرکت انتظار دارد که هشتمین نسخه اصلی این مجموعه، بیشتر از این‌ها موفق شود.

اینسایدر معروف مجموعه Resident Evil، با نام کاربری Dusk Golem به تازگی در توییتر فاش کرده است که کپکام انتظار دارد که بازی Resident Evil Village تا ماه مارس 2025 حدود 11 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش برساند؛ یعنی کپکام چهار سال پس از عرضه بازی، باز هم انتظار فروش آن را دارد.

طبق نظر Dusk Golem، کپکام آخرین بازی مجموعه را یک «طلای خالص» در نظر گرفته است و انتظار دارد که نقد‌ها و نمرات بهتری را از Resident Evil 7 کسب کند؛ به نظر می‌رسد این عقیده کپکام به دلیل هیجان‌انگیزتر بودن این عنوان باشد. بر اساس دیگر صحبت‌های Golem، این شرکت به دیگر رسانه‌هایی که مجموعه Resident Evil به آن‌ها وارد خواهد شد هم دل خوش کرده است و انتظار دارد که این همکاری سبب جلب توجه افراد به بازی Resident Evil Village شود؛ منظور از این همکاری‌ها، سریالی است که روی Netflix پخش خواهد شد و فیلمی خواهد بود که این مجموعه سینمایی را ریبوت می‌کند.

بازی Resident Evil Village در سال 2021 برای پلی ‌استیشن 5، ایکس ‌باکس سری X/S و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد؛ همچنین کپکام تایید کرده است که نگاهی به پلتفرم‌های نسل قبلی هم خواهد انداخت و اگر امکانش باشد، شاهد عرضه این بازی روی پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان هم خواهیم بود. این اظهار نظر در حالی صورت گرفته است که ما در نسل هشتم شاهد بازی‌هایی نظیر The Last of Us Part 2 بوده‌ایم و شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه جدید God of War برای پلی‌استیشن 4 شنیده می‌شود.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.