بازی Cupead
مهدی ملکی

اولین بسته الحاقی بازی Cuphead تا سال 2021 تأخیر خورد

مهدی ملکی 6 آذر 1399 بدون دیدگاه
773 بازدید

زمانی که در نسل هفتم، بازی Demon’s Souls برای کنسول پلی ‌استیشن 3 منتشر شد، بسیاری از بازی‌بازان گمان می‌کردند که نسخه‌ای که آن‌ها تهیه کرده‌اند به مشکل برخورده است؛ زیرا بازی بسیار سخت بود و سیو‌های بازی هرگز روی دشمنان تأثیری نمی‌گذاشت!  انتقادها از سبک بازی مذکور کم نبود ولی تقریباً 10 سال بعد کارگردان این عنوان توانست جایزه بهترین بازی سال را در دست بگیرد و سبکی را پایه بگذارد که بازی‌های بسیاری به آن سمت بروند؛ سبکی که برخی از بازی‌ها نسبتاً از Demon’s Souls هم بهتر کار کردند. بازی Cuphead در این دسته‌بندی جای می‌گیرد که با گرافیک انیمیشنی خود، بازیکنان را اسیر یک گیم‌پلی فسفرسوز می‌کند.

اکنون در حالی که بسیاری از بازی‌بازان پس از طی کردن مراحل دشوار و در نهایت اتمام آن‌ها، منتظر DLC بازی بودند تا آن را هم تجربه کنند، باید اندکی بیشتر صبر داشته باشند. استودیو MDHR اعلام کرده است که عرضه اولین DLC این بازی تا سال 2021 تأخیر خورده است. این DLC با نام The Delicious Last Course شناخته می‌شد و پیش از این برای عرضه در سال جاری برنامه‌ریزی شده بود.

در نامه‌ای که توسعه‌دهندگان این بازی یعنی Chad و Jared Moldenhauer منتشر کرده‌اند، به دلایل تأخیر در عرضه DLC مورد نظر می‌پردازند. آن‌ها به فشار غیرمنتظره‌ای اشاره می‌کنند که همه‌گیری ویروس کرونا وارد روند برنامه آن‌ها کرد:

با وجود تطبیق دادن انتظاراتمان با ویروس کرونا، باز هم این تصمیم سخت را گرفتیم که عرضه The Delicious Last Course را تا زمانی که مطمئن شویم در راهی قرار دارد که باید باشد و جامعه بازی‌بازان Cuphead از آن خرسند خواهند بود، به تأخیر بیاندازیم. ما می‌دانیم که بسیاری از شما منتظر هستید که به Inkwell Isles بازگردید و هدف ما این است که در سال بعد این ماجراجویی جادویی را به همان‌جا برگردانیم.

بسته الحاقی The Delicious Last Course بازی Cuphead ابتدا در مراسم E3 سال 2018 معرفی و قرار شد که در همان سال عرضه شود اما انتشار آن تا سال 2020 به تعویق انداخته شد. در پیام توضیح اولین تأخیر، تیم توسعه‌دهنده اعلام کرد که دوست دارد این بسته هم در تراز کیفیت نسخه اصلی بازی ظاهر شود. این DLC در حال حاضر تاریخ انتشار معینی ندارد و تنها برای عرضه در سال 2021 میلادی برنامه‌ریزی شده است.

منبع: Games Radar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.