دانلود بازی Ghostship Chronicles برای PC
دانلود بازی Ghostship Chronicles برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ghostship Chronicles برای PC

پارسی گیم 4 آذر 1399 11 دیدگاه
9,518 بازدید

دانلود بازی Ghostship Chronicles برای کامپیوتر

بازی‌های اکشن به دلیل داشتن صحنه‌های جذاب و هیجان‌انگیز، همیشه موردتوجه بازیکنان بسیاری قرار گرفته است. انواع مختلفی از بازی‌های اکشن وجود دارد که به‌واسطه گیم پلی سرگرم‌کننده و جذاب آن‌ها می‌توانیم برای روزها درگیر داستانی خاص باشیم. برخی فکر می‌کنند که یک بازی اکشن باید حتماً در گیم پلی خود از سلاح‌های گرم و قدرتمند استفاده کند، اما چنین نیست و گیم پلی‌های فوق‌العاده جذابی وجود دارد که در آن‌ها از سلاح گرم برای مبارزه با دشمنان استفاده نشده اما داستان آن‌ها هیجان بالایی را به کاربر منتقل می‌کند. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن علمی تخیلی هستید بی شک عنوان جدید و زیبای Ghostship Chronicles می‌تواند شما را به جهانی منتقل کند که در آن خارجی‌ها برای گرفتن جهان انسان‌ها حملات سنگینی را اجرایی کرده‌اند. این بازی که توسط تیمی از توسعه دهندگان استودیو MAG Studios طراحی و منتشر شده است، سومین و آخرین فصل از سه‌گانهٔ Ghostship بوده که یک سال قبل از وقایع Icarus 3 جریان دارد.

در گیم پلی بازی Ghostship Chronicles به عضویت تیم سیاه‌پوش CDF در خواهید آمد، گروهی که برای مأموریت‌های حساس فراخوانده می‌شوند. شما مأموریت پیدا کرده‌اید تا در مورد ناپدید شدن کشتی استعماری تحقیق کرده و جستجویی گسترده را آغاز کنید. گروه در قالب یک ناوگان کوچک دریایی برای بررسی موضوع، عازم منطقه و نقطه‌ای می‌شوند که کشی ناپدید شده است. هیجان از جایی بالا می‌رود که قبل از رسیدن به نقطه ذکر شده، اتفاقات عجیب‌وغریبی رخ می‌دهد. نکته قابل‌توجهی که باید در این لحظه به آن توجه بسیاری کرد، مراقبت از هم‌تیمی‌ها و زنده نگه‌داشتن آن‌ها است. با گروه خود به راهتان ادامه دهید و داستان را روایت کنید اما در یاد داشته باشید که تصمیمات شما باعث خواهد شد تا گیم پلی پایانی متفاوت به خود ببیند. در اصل توسعه دهندگان، داستان را به شکلی طراحی کرده‌اند تا بازیکنان با 3 پایان متفاوت شانس زنده ماندن را داشته باشند.

ویژگی‌های مختلفی توسط طراحان برای جذابیت بیشتر گیم پلی در بازی تعریف شده است. یکی از آن‌ها به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در دو حالت اول و سوم شخص در هر زمانی که دوست دارند تصویر را سوئیچ کنند. حالت دیگری که شاید جذابیت بیشتری داشته باشد، بخشی است که در آن می‌توانید سلاح‌های مختلف را تست کرده و سپس از آن‌ها در داستان برای نابودی دشمنان استفاده کنید. این بخش که با نام شبیه‌ساز آموزشی سلاح‌ها و تجهیزات در بازی قرار داده شده است اجازه می‌دهد تا تمام سلاح‌ها و موارد اضافی مانند نارنجک و موارد مشابه را تست کرده و عملکرد آن‌ها را مشاهده کنید. اگر در فکر رقابت چندنفره هستید، این بازی جوابگوی شما خواهد بود و می‌توانید تا حداکثر 16 بازیکن را برای رقابتی هیجان‌انگیز در قالب دو تیم مختلف به گیم پلی اضافه کنید.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن و به‌نوعی تفنگی هستید پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Alien Isolation و Ghostrunner را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ghostship Chronicles با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 – 10
Processor: i5/ i7 or similar AMD (4th gen Min)
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GTX970 (4gb) ATi equivalent.
DirectX: Version 11
Storage: 22 GB available space
Additional Notes: Works on lower spec machines but experience is affected. Use lowest effects settings and use low resolution and set it 25%

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: i7 Haswell/Skylake or later
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 10 Series Nvidia Card (1060,1070,1080 or 1080 TI
DirectX: Version 12
Storage: 23 GB available space
Additional Notes: Best played with a nVidia 1060 at full HD and a 2 series card for smooth 4k. 3 Series cards! bring it on!

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Prepare to board the Heckel and Thomas as a black ops CDF detachment who were sent to investigate the disappearance of the long lost colonization ship. Keep your team teammates alive to evolve more stories and stand a chance of survival with 3 different endings. With random loot from lockers, team mate survival at any given time gives you a unique experience every time along with random enemies and how well you explore and use inventory to match each situation, will you survive, alone or with some team mates. Keep them alive as long as you can!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 13.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.1 از میانگین رای 7 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 11 دیدگاه
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون من نسخه dodiرو نصب کردم ولی وقتی اکسترکت کردم روی setup که می زنم یه صفحه میاره میگه اینجا رو کلیک کنید بعد من هرچی کلیک می کنم هیچ اتفاقی نمی افته می شه راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Ali

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز دکمه جهت بالا رو بزنید

  • Avatar

    بدون نام

    مهمان

    سلام از سایت خوب پارسی گیم من خیلی از بازیهاتون رو نصب کردم و سالم بود من خیلی راضی هستم از سایت شما بسیار متشکرم از این سایت خوبتون من هر بازی که بخوام در این سایت موجود هست فقط یک چیزی کم داره گیمپلی هم بزارین که عالی عالی میشه مرسی از سایت خوب شما✌

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رضا

    مهمان

    سلام روی رم۱۶گرافیک۲سی پی یو cor i5 6500 میاره

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به رضا

      پشتیبانی

      سلام
      اگر کارت گرافیک مناسب داشته باشید اجرا میشود

  • Avatar

    kdlh

    مهمان

    این رو رم 3 میاد

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به kdlh

      نویسنده

      خیر

    • Avatar

      Ali در پاسخ به kdlh

      مهمان

      سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون من نسخه dodiرو نصب کردم ولی وقتی اکسترکت کردم روی setup که می زنم یه صفحه میاره میگه اینجا رو کلیک کنید بعد من هرچی کلیک می کنم هیچ اتفاقی نمی افته

    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Ali

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز دکمه جهت بالا رو بزنید

  • Avatar

    ممد

    مهمان

    ممنون از تیم خوب پارسی گیم
    بنظرم شما که زحمت میکشید تریلر معرفی میذارید، یه گیم پلی هم بذارید برای معرفی
    چون همونجور که همه‌مون میدونیم، تریلر و گیم‌پلی فرق‌شون مثل زمین و آسمونه
    اینطوری سایتتون خوبتون تکمیل‌تر هم میشه!

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ممد

      نویسنده

      سلام ممنون از شما
      حتما این کارو انجام میدیم.