دانلود بازی Mars Horizon برای PC
دانلود بازی Mars Horizon برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Mars Horizon Expanded Horizons برای PC

پارسی گیم 28 آبان 1399 بدون دیدگاه
3,701 بازدید

دانلود بازی Mars Horizon Expanded Horizons برای کامپیوتر

این‌طور که فیلم‌های هالیوودی و غربی‌ها برای انسان پیش‌بینی کرده‌اند، یک‌زمانی کره زمین دیگر قابل اسکان نخواهد بود و مجبور به جستجو برای کرات دیگری مشابه کره زمین خواهیم بود. حیات بشر توسط تصمیم‌گیری‌های حکومت‌ها به خطر افتاده و خیال‌پردازی‌هایی مانند سفر به مریخ، فعلاً ما را سرگرم نگه‌داشته و از واقعیت دور کرده است. بازی Mars Horizon ساخته استودیو Auroch Digital به دنبال ارائه یک شبیه‌ساز واقعی از سفر به مریخ است. هر آنچه برای سفر به این سیاره سرخ لازم است را باید انجام دهید. انجام چنین کاری نیازمند یک مدیریت درست و هوشمندانه است تا یک فضاپیما بر اساس بودجه‌ی موجود ساخته شود و چند فضانورد در آرامش و سلامت کامل به آن سیاره برسند. شما قرار است در نقش مدیریت یک سازمان فضایی، این برنامه عظیم را جلو ببرید.

کمتر کسی پیدا می‌شود که اسم سازمان فضایی ایالات‌متحده آمریکا به نام ناسا را نشنیده باشد. دولت آمریکا تابه‌حال بودجه زیادی برای گسترش فناوری‌های فضایی خرج کرده و برای اولین بار موفق شد تا انسان را در طی مأموریت‌های آپولو به کره ماه بفرستد که جزو یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انسان به شمار می‌رود. حالا صحبت از سفر به کره مریخ شنیده می‌شود و برنامه آن چیده شده تا گروهی از انسان‌ها تا سال 2030 به این سیاره‌ی قرمز سفر کنند. بازی Mars Horizon این رؤیای بزرگ را به شکل یک عنوان شبیه‌ساز و مدیریتی طراحی کرده تا با فرایند طراحی موشک و فضاپیما و سفرهای فضایی آشنا شوید. استودیو برای هیجان‌انگیز کردن بازی، یک سری سازمان‌های دیگر هم را اضافه کرده تا رقابت جدی میان شما شکل گیرد و مجبور شوید تا طرح بهینه‌تر و بهتری را ارائه دهید. مدیریت بودجه یکی از مهم‌ترین نکات این بازی است که محدودیت‌هایی برای شما ایجاد می‌کند.

بازی Mars Horizon امکان ساخت موشک و فضاپیماهای مختلف را می‌دهد. ارتقای سطح کارگاه‌ها و آزمایشگاه هم یکی دیگر از بخش‌های بازی است و باید متخصصان خبره‌ای در این زمینه داشته باشید. پس از ساخت فضاپیما، مراحل تست و آزمایش شروع می‌شوند که ممکن است با شکست مواجه شوند و شمارا به خاک سیاه بنشانند. مدیریت مناسب، تنها راه عبور از این چالش‌هاست. خبر خوب آن است که استودیو تولیدکننده، از دانشمندان و متخصصان خبره به‌منظور ایجاد فیزیک واقعی استفاده کرده و همین باعث شده تا ارزش تجربه آن، دوچندان شود. تابه‌حال بازی‌های مختلفی در مورد سفر به مریخ ساخته‌شده‌اند که می‌توان به Surviving Mars و Mars 2030 اشاره کرد.

در ادامه برای دانلود بازی Mars Horizon با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8 / 10
Processor: 2.0GHz Dual Core Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GT 740 (2048 MB) / Radeon HD 5770 (1024 MB) or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In Mars Horizon, you take control of a major space agency, leading it from the dawn of the space age through to landing astronauts on Mars. Guide your agency through the space race and write your alternate history of space travel – any of the agencies can be the first to land on The Moon if you make the right choices. Manage the numerous challenges faced then and now:

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.