NBA-2K21
یحیی رحیمی

اضافه شدن دنیای بیرون در بخش MyPlayer بازی NBA 2K21

یحیی رحیمی 15 آبان 1399 بدون دیدگاه
313 بازدید

استودیو 2K Games تغییرات زیادی برای نسخه PS5 و Xbox Series X بازی NBA 2K21 در نظر گرفته و تابه‌حال در مورد گیم پلی و تغییرات بخش MyPlayer که گزینه انتخاب بازیکن زن به آن اضافه‌شده، صحبت کرده‌ایم. تغییرات همین‌جا متوقف نشده و استودیو امروز از تغییرات بخش The Neighborhood خبر داده است. بخش پارک در نسخه 2K14 به بازی اضافه شد که توانست محبوبیت زیادی پیدا کند و نسخه‌ی جدید به دنبال گسترش شهر اصلی بازی و اضافه کردن بخش‌های تازه‌ای از زندگی حرفه‌ای بازیکنان بسکتبال است.

شهر موجود در بازی NBA 2K21 بسیار گسترده و بزرگ طراحی‌شده است. ده‌ها ساختمان و مناطق مختلف برای جستجو و گردش آماده‌شده‌اند. می‌تواند از منطقه Rookieville به مرکز مسابقات بروید و انواع و اقسام آیتم‌ها و بخش‌های مختلف برای جستجو داشته باشید. قسمت The Neighborhood یک حالت مرحله‌ای به بازی بخشیده که المان‌های نقش‌آفرینی هم در آن دیده می‌شود. قطعاً این تغییرات به مذاق طرفداران بخش مای پلیر خوش خواهد آمد.

بازی NBA 2K21 بخش Affiliations یا پیوستگی را به بازی برمی‌گرداند. در این حالت شما چهار بخش در اختیار خواهید داشت تا در سفر به صدر جدول NBA به شما کمک کنند. شما تنها می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و هرکدام، مسیر خاصی برای شما می‌سازد. برای نمونه اگر به بازیکن بسیار محبوبی تبدیل شوید، می‌توانید تا رسیدن به مقام‌هایی مانند شهردار پیشرفت کنید و زندگی خارج از میدان بسکتبال را تجربه کنید. استودیو تمرکز زیادی روی این بخش کرده و با اضافه شدن قسمت‌های جدید به نقشه، جذابیت بیشتری پیداکرده است.

موقعیت‌هایی مانند تبدیل‌شدن به مدیر تیم و انتخاب لباس و استادیوم هم پیش خواهند آمد که همگی ازجمله ویژگی‌های بخش MyPlayer بازی به‌حساب می‌آیند. شهر NBA 2K21 هم پیشرفت زیادی داشته که قرار است اطلاعات بیشتری از آن در هفته آینده منتشر شود. نسخه ارتقاءیافته بازی روز 20 آبان باقیمت 70 دلار در دسترس کاربران PS5 و Xbox Series X / S قرار خواهد گرفت.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.