دانلود بازی Flipon برای PC
دانلود بازی Flipon برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Flipon برای PC

پارسی گیم 13 آبان 1399 بدون دیدگاه
2,138 بازدید

دانلود بازی Flipon برای کامپیوتر

کمتر کسی پیدا می‌شود که اسم بازی Tetris را نشناسد. این بازی اولین بار توسط الکسی پاژیتنوف که یک مهندس روسی است طراحی‌شده و میلیون‌ها نسخه از آن روی کنسول‌ها و پلتفرم‌های مختلف بازی شده است. حالت معمایی بازی تابه‌حال به شیوه‌های مختلفی در عناوین مشابه استفاده‌شده و استودیو Damien Mayance به‌تازگی یک اثر مشابه را به تهیه‌کنندگی شرکت Plug In Digital منتشر کرده است. بازی Flipon یک اثر معمایی هیجان‌انگیز است که اصول اولیه تتریس را به شیوه‌ای جذاب به‌کاربرده و توانسته امتیازهای خوبی از سوی طرفداران دریافت کند.

بازی Flipon با نمایش بلوک‌های رنگی شروع می‌شوند که از بالا به سمت پایین صفحه حرکت می‌کند و نباید اجازه‌ی پر شدن صفحه و رسیدن بلوک‌ها تا آخرین حد را بدهید. هدف اصلی بازی کنار هم گذاشتن بلوک‌های هم‌رنگ کنار هم است و درصورتی‌که سه بلوک رنگی را کنار هم بگذارید، از صفحه محو خواهند شد و امتیاز شما بالا می‌رود. باید تلاش کنید تا بلوک‌های رنگی بیشتری را کنار هم قرار دهید تا شانس شما برای خالی کردن صفحه به بالاترین حد ممکن برسد. در غیر این صورت، یک دیوار ایجاد می‌شود و شما بازنده خواهید شد. یکی از تفاوت‌های این بازی نسبت به عناوین مشابه، تغییر موقعیت تمامی بلوک‌ها بدون هیچ محدودیت است. نیازی است که حتماً آیتم‌های کنار هم را تعویض کنید و آزادی عمل بیشتری در اختیار شما خواهد. در طول بازی چالش‌های مختلفی پیش می‌آید که نیازمند حل آن‌ها با ذهن باز است و به این سادگی نمی‌توانید آن‌ها را جلو ببرید.

بازی Flipon چندین مود مختلف را ارائه می‌دهد. دریکی از حالات، قادر به ادامه‌ی بازی تا بی‌نهایت خواهید بود. تجربه‌ی آنلاین و گروهی بازی هم در اختیار شماست و این حالت Versus است که دروازه ورود به رقابت‌های چند نفره را به روی شما می‌گشاید. کنترل بازی توسط کیبورد انجام می‌شود و هیچ مشکلی در این زمینه دیده نمی‌شود. توسعه‌دهنده برای ایجاد حالت تلاش و پاداش، یک پیش‌زمینه داستانی ایجاد کرده و در طول مراحل مختلف، با موجودات فضایی آشنا خواهید شد و گپ جالبی با آن‌ها خواهید داشت. Flipon ازنظر بصری بسیار زیبا و بشاش به نظر می‌رسد و اشتیاق شما برای ادامه‌ی بازی را فراهم می‌کند. اگر از عاشقان بازی‌های معمایی و تاکیتکال هستید و به دنبال یک اثر کم‌حجم برای وقت‌کشی می‌گردید، این بازی می‌تواند اوقات شمارا پر کند. در این سبک بازی‌های Candy Crush Saga و Overcooked 2 را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Flipon با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Dual Core CPU 2.4 gHz
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: Graphics card with DX10 (shader model 4.0) capabilities
DirectX: Version 10
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Join Kat and her crew of flipoblock miners in an epic quest in the Flipon solar system!
Embark your ship and visit 75+ differents levels though 5+ planets. But beware, each planet is owned by a powerful guardian and each level is a new challenge.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.