fifa-21
یحیی رحیمی

چارت فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی دوباره بازی FIFA 21

یحیی رحیمی 29 مهر 1399 بدون دیدگاه
487 بازدید

چارت فروش بازی هفته گذشته کشور انگلستان با رویداد مهمی همراه بود و تغییرات زیادی در جدول پیش آمد. تخفیف‌های مناسب Amazon Prime Day باعث افزایش میزان فروش فیزیکی بازی‌های ویدیویی در انگلستان شده که تغییر زیادی روی 20 بازی پرفروش هفته گذاشت اما این FIFA 21 بود که توانست صدر جدول را حفظ کند و تغییری در این مورد مشاهده نکردیم.

بازی FIFA 21 برای اولین بار در هفته گذشته وارد چارت فروش شد و مقام اول را به دست آورد. با نگاه به چارت این هفته، حفظ صدرنشینی توسط فیفا 21 مشهود است. این چارت میزان فروش نسخه فیزیکی بازی‌ها را نشان می‌دهد و بر اساس گزارش هفته گذشته، میزان فروش دیجیتالی بازی از فروش فیزیکی پیشی گرفته است و بنابراین میزان فروش بازی از ارقام اعلام‌شده فراتر است. این بازی تنها یک هفته تا جابه‌جا کردن رکورد فروش Animal Crossing: New Horizons فاصله دارد و می‌تواند به پرفروش‌ترین بازی سال 2020 انگلستان تبدیل شود. اگر این بازی را شروع کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به بهترین بازیکنان جوان بازی FIFA 21 بیندازید.

چارت این هفته توسط بازی‌های کنسول Nintendo Switch اشغال‌شده و 4 بازی انحصاری این کنسول میان 10 بازی برتر قرارگرفته است. میزان فروش بازی Animal Crossing: New Horizons نسبت هفته گذشته، 44 درصد رشد داشته و Mario Kart 8 Deluxe هم رشد 70 درصدی را به خود دیده است. این در حالی است که بازی‌های پرفروش هفته گذشته مانند Star Wars Sqaudrons و Crash Bandicoot 4 به مقام‌های پایین‌تر جدول سقوط کرده‌اند. در ادامه می‌توانید نگاهی به 10 بازی پرفروش هفته گذشته‌ی انگلستان بیندازید.

  1. FIFA 21
  2. Animal Crossing: New Horizons
  3. Mario Kart 8 Deluxe
  4. Minecraft (Switch)
  5. Ring Fit Adventure
  6. Super Mario 3D All-Stars
  7. Just Dance 2020
  8. Star Wars: Squadrons
  9. Crash Bandicoot 4: It’s About Time
  10. Grand Theft Auto 5

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.