دانلود بازی Dustoff Z برای PC
دانلود بازی Dustoff Z برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dustoff Z برای PC

پارسی گیم 28 مهر 1399 بدون دیدگاه
4,214 بازدید

دانلود بازی Dustoff Z برای کامپیوتر

با بلوغ صنعت بازی‌های ویدیویی، عناوین تازه‌ای را می‌بینیم که ازنظر فنی و گرافیکی بسیار پیچیده هستند اما این به معنی نیست که کسی دنبال بازی‌های ساده که می‌تواند چند ساعت از روز شمارا پر کند، نمی‌رود. این دقیقاً همان هدف بازی Dustoff Z است که به‌تازگی توسط استودیو Invictus Games و به تهیه‌کنندگی شرکت Zordix Publishing منتشرشده است. فرانچایز Dustoff بازی‌های زیادی به خود دیده است که همگی در ژانر اکشن بوده‌اند و مبارزات سنگین و سریعی را ارائه داده‌اند. وقت آن است که سوار بالگرد شوید و با تمام قوا به سمت زامبی‌ها حمله کنید و تمدن انسانی را از ابتدا بسازید؛ وگرنه بلایی سرمان می‌آید که آن‌سویش ناپیداست.

بازی Dustoff Z پساآخرالزمان را به تصویر می‌کشد و بیشتر مردم دنیا به زامبی تبدیل‌شده‌اند. شما نمی‌توانید پا روی زمین بگذارید و به‌طور زمینی با آن‌ها مبارزه کنید؛ زیرا که در چند ثانیه کلک شما کنده خواهد شد. تنها شانس آن است که سوار بالگرد شوید و بال‌های آن را به تیغه‌های برنده تجهیز کنید و سپس به جنگ زامبی‌ها بروید. بیشتر مراحل بازی به کشتن زامبی‌ها توسط سلاح‌های سنگین خلاصه می‌شود و در تعدادی از مراحل هم باید به دنبال نجات انسان‌ها از موقعیت‌های دشوار رفت که کار چندان آسانی نخواهد بود. بالگردهای مختلفی در بازی استفاده‌شده‌اند که هرکدام قدرت و توانایی خاصی دارند و می‌توانند در مواقع گوناگون، سرنوشت‌ساز باشند. گیم پلی بازی بیشتر روی کنترل بالگرد و شلیک به سمت مهاجمان تمرکز دارد و زامبی‌ها هم اطراف شما بالا و پایین می‌روند و ممکن است بتوانند به شما نزدیک شوند و خطر جدی برایتان بسازند.

تابه‌حال هیچ بازی به بالگرد سواری در عصر زامبی‌ها نپرداخته است و بازی Dustoff Z اولین اثری است که با این ایده دیوانه کننده پا به بازار گذاشته است. یکی از نکات اصلی برای پیروزی در بازی، توجه به میزان بودجه‌ای است که در اختیار شما قرار داده‌شده و پیشنهاد می‌کنیم همان ابتدا به ریخت‌وپاش نپردازید و بالگردهایی باقیمت مناسب خریداری کنید که مطابق بودجه شما باشد. در سوی دیگر، میزان گلوله و سوخت هم محدود است و این برگ خریدهایی است که روی قدرت مانور شما تأثیر زیادی می‌گذارند. گرافیک بازی یک دنیای کارتونی با اشیاء مکعبی را به تصویر کشیده که بسیار زیبا و خوش‌ساخت است. اگر عاشق بازی‌های سبک زامبی هستید، پیشنهاد ما Days Gone و Dying Light است.

در ادامه برای دانلود بازی Dustoff Z با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or newer
Processor: Intel Core i3 M380
Graphics: GeForce GTX 660, Radeon HD 7850
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Get those blades spinning and load up on guns and ammo, the time has come to rebuild humanity! Dustoff Z is a game about maneuvering combat-helicopters in one of the harshest weather conditions possible – A Zombie Apocalypse. Hire gunners to ride along and engage in a variety of missions such as rescue operations, convoy defense, and high-value target destruction.
Train and improve a gallery of different shooters, as well as upgrade and maintain a bunch of different helicopters – all with their own unique playstyle.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.