پارسی گیم

دانلود بازی Red Wings Aces of the Sky برای PC

پارسی گیم 24 مهر 1399 2 دیدگاه
3,930 بازدید

دانلود بازی Red Wings Aces of the Sky برای کامپیوتر

اگر یادتان باشد، اولین بازی‌های روی کنسول‌های دستی و قدیمی، به سفینه‌ها و هواپیماهایی می‌پرداختند که در جدال با دشمنان مانند شیر سینه سپر می‌کردند و با آن گرافیک پیکسلی، هیجان و شادی را به ارمغان می‌آوردند. این نوع بازی‌ها کم‌کم از مد افتادند و جایشان را به شبیه‌سازهای پرواز سه‌بعدی دادند. استودیو All in! Games هم با دنبال کردن روند و پیشرفت‌های صورت گرفته، بازی Red Wings Aces of the Sky را ارائه کرده که ما را به نبردهای هوایی در دوره‌ای جذاب از تاریخ بشر می‌برد و هواپیماهای ملخی جنگ جهانی اول را به تصویر می‌کشد که در جنگی بسیار خطرناک به نابودی یکدیگر و بنزین ریختن روی تن داغ جنگ می‌پردازند.

جنگ جهانی اول شروع‌شده و هواپیماها به ناوگان تازه‌ای برای دو سوی جنگ تبدیل‌شده‌اند. هرچند که فناوری این هواپیماها بسیار قدیمی و خطرزاست اما خلبان‌های جسوری مانند شما پیدا می‌شوند که دل به دریازده و هر آنچه می‌توانند را برای بردن جنگ انجام می‌دهند. بازی Red Wings Aces of the Sky داستان نبرد هواپیماهای سنتی با گرافیک سه‌بعدی را در حین جنگ بزرگ جهانی از دید دو طرف جنگ ارائه می‌دهد. می‌توانید جا پای خلبان‌های آلمانی بگذارید یا اینکه سمت دیگر جنگ را بگیرید و آسمان را از آن خود کنید. بیش از 50 مرحله داستانی وجود دارد که هرکدام به‌نوعی شمارا سرگرم می‌کنند و چالش‌های مخصوصی پیش می‌آورند. کنترل 12 هواپیمای تاریخی را به دست بگیرید و آن‌ها را با استفاده از سیستم درختی به‌کاربرده شده، ارتقاء دهید و هر بار باقدرت بیشتری به سمت دشمن بتازید.

گیم پلی بازی Red Wings Aces of the Sky، قابلیت Co-Op را هم ارائه می‌دهد و می‌توانید همراه دوستتان به هوانوردی بپردازید اما مراحل داستانی هم به‌اندازه کافی جذاب و گیرا هستند. مکانیسم داگفایت بازی که هسته گیم پلی را تشکیل می‌دهد، به‌خوبی ساخته‌وپرداخته شده و توانایی ارائه لحظات هیجان‌انگیزی را دارد و استودیو به‌خوبی از پس تعادل میان حالت شبیه‌ساز و آرکید بر آماده است. هرکدام از مراحل بازی حدود 25 دقیقه طول می‌کشند اما با توجه به آنکه میزان سوخت شما محدود است، باید استراتژی خوبی برای مصرف آن داشته باشید و در غیر این صورت، چند دقیقه کافی است تا سقوط آزاد به سمت مرگ را تجربه کنید. بیشتر مراحل به کشتن و نابودی ناوگان هوایی می‌پردازد اما یک سری مراحل تحقیقاتی هم وجود دارد. اگر عاشق بازی‌های هوانوردی و جنگ هوایی هستید، پیشنهاد ما Star Wars Squadrons و Ace Combat 7 Skies Unknown است.

در ادامه برای دانلود بازی Red Wings Aces of the Sky با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 1030
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 3GB
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Red Wings: Aces of the Sky is an arcade action game that will put you behind the controls of WW1 warplanes. The game combines the action-packed dynamics of classic flight games with modern arcade gameplay and detailed, stylized 3D art. Accompany the legendary Red Baron and conquer the skies of the Great War. Use your unique skills to take your opponents down, develop your deadly pilot aim and become the true ace of the sky!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    عاااااااااااااااااااااااااااااااااااالللللللیه پیشنهاد میکنم نصب کنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Saleh gamer

    مهمان

    بازی خوبیه

    پاسخ دهید