دانلود بازی Partisans 1941 برای PC
دانلود بازی Partisans 1941 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Partisans 1941 برای PC

پارسی گیم 5 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
7,142 بازدید

دانلود بازی Partisans 1941 برای کامپیوتر

پارتیزان در اصل یک واژه فرانسوی است و به گروه مسلح کوچکی گفته می‌شود که با استفاده از تاکتیک جنگ‌های نامنظم به مبارزه با گروه اشغالگر خارجی می‌پردازند. غیرنظامی‌هایی که در زمان جنگ جهانی دوم در کشورهای اشغال‌شده توسط آلمان نازی به مبارزه می‌پرداختد، نمونه‌ای از پارتیزان‌ها هستند. بازی‌های ویدیویی بیشتر به جبهه‌های اصلی جنگ پرداخته‌اند و کمتر به این قسمت پرداخته‌شده اما استودیو Alter Games به‌تازگی یک اثر استراتژیک را به همت شرکت Daedalic Entertainment روانه بازار کرده که کنترل یک گروه از پارتیزان‌ها را در حاشیه جنگ جهانی دوم در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌عنوان یک فرماندهی جنگ در بازی Partisans 1941 وظیفه‌ی جمع‌آوری سربازان و ایجاد حملات نامنظم به ارتش آلمان روی دوش شماست.

اولین کاری که باید در بازی Partisans 1941 انجام دهید، ایجاد یک مقر امن در دل جنگل است که به‌عنوان مقر فرماندهی شما شناخته می‌شود. پس‌ازآن باید به ایجاد یک گروه از مبارزان خبره بپردازید و سپس حملات مخفیانه به ارتش نازی را شروع کنید. مراحل مختلفی در بازی وجود دارند که به‌آرامی سخت و سخت‌تر می‌شوند و چالش‌های هیجان‌انگیزی پیش روی شما قرار می‌دهند. برای نمونه باید به کمپ نازی‌ها حمله کنید و مقر آن‌ها را که با چند سرباز پشتیبانی می‌شود را به آتش بکشید و آذوقه‌ای برای نبرد پیدا کنید. لحظات دراماتیک یکی از ویژگی‌های این بازی است و این باعث شده که نبردهای بازی به هیجان‌انگیزترین شکل ممکن دنبال شوند. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که شما به‌عنوان یکی از فرماندهان ارتش سرخ از زندان آلمانی‌ها فرار می‌کنید و با گرد هم آوردن تعدادی از پارتیزان‌های حاضر در منطقه و سربازانی که از ارتش دورافتاده‌اند، یک گره کوچک تشکیل می‌دهید و سپس حملات کوچکی علیه نازی‌ها تدارک خواهید دید.

به‌عنوان یک فرمانده، کار سختی در زمینه کنترل نیروهای تحت فرمان دارید و خوشبختانه استودیو به‌خوبی از پس طراحی سیستم استراتژیک بازی برآمده و توانسته تعادل خوبی میان المان‌های مختلف ایجاد کند. بازی Partisans 1941 مانند دیگر عناوین استراتژیک از بالا روایت می‌شود و مبارزات هم به‌صورت نوبتی دنبال می‌شوند. لازم است ابتدا تمامی جنبه‌های حمله را بررسی کنید و بهترین تصمیم را برای رسیدن به هدف بگیرید. جاگیری درست و حمله به‌موقع می‌تواند نیروهای دشمن را در کسری از ثانیه به آن دنیا بفرستد. تاکتیک جنگ‌های نامنظم شمارا حمایت می‌کند و اگر خوش‌شانس باشید، بار دیگر به مقام فرماندهی ارتش سرخ بر خواهید گشت. درصورتی‌که به بازی‌های استراتژیک جنگی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد ما Hearts of Iron IV و Commandos 2 HD Remaster است.

در ادامه برای دانلود بازی Partisans 1941 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64bit
Processor: Intel Core i7 3770 3500GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 660
DirectX: Version 11
Additional Notes: system requirements are subject to change during development

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A new approach to the stealth tactics genre: Partisans 1941 combines stealth, action, resource management and base-building elements. Take control of a group of Partisans resisting the German occupation Eastern Front during World War II. Plan and initiate combat your way. Use tactical pause, study the environment and choose the best position to set up an ambush. Build up your resistance camp hidden deep in the woods and find allies to join your cause. Form squads of unique Partisans and undertake diverse missions to undermine enemy forces and infrastructure, while securing resources desperately needed to sustain the resistance.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.87 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.