Mortal Kombat 11
یحیی رحیمی

بسته الحاقی بعدی Mortal Kombat 11 معرفی شد: اضافه شدن رامبو و دو مبارز جدید

یحیی رحیمی 18 مهر 1399 5 دیدگاه
3,972 بازدید

هفته گذشته شایعه‌ای در مورد بسته الحاقی جدید بازی Mortal Kombat 11 منتشرشده بود و بر اساس آن، سه مبارز جدید به بازی راه پیدا می‌کردند که ازجمله آن‌ها می‌توان به رامبو با بازی به‌یادماندنی استالونه اشاره کرد. استودیو NetherRealm امروز تمامی شایعات را تائید کرد و خبر از انتشار DLC بعدی با حضور شخصیت‌های: Rain، Mileena و John Rambo داد.

با انتشار Kombat Pack بازی Mortal Kombat 11، بسیاری باور داشتند که این آخر خط آپدیت‌های بازی خواهد بود؛ اما NetherRealm با معرفی Kombat Pack 2 طرفداران بازی را شکه کرد و مانند اولین بسته الحاقی، سه شخصیت جدید را معرفی کرد که همه را به هیجان انداخت. رامبو مهم‌ترین شخصیت جدید بازی است که وظیفه صداپیشگی آن به عهده سیلوستر استالونه است و این خبر خوبی برای بازی بازها به‌حساب می‌آید.

این بسته الحاقی مجانی نیست اما یک نسخه جدید از بازی به نام Mortal Kombat 11 Ultimate معرفی‌شده که تمامی محتوای منتشرشده برای بازی از روز اول تابه‌حال را یکجا ارائه می‌دهد و اگر تابه‌حال بازی را خریداری نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم این نسخه را در نظر داشته باشید. کارگردان بازی مورتال کمبات 11، علاوه بر معرفی بسته الحاقی جدید، خبر خوبی برای افرادی که به دنبال تجربه بازی روی نسل جدید هستند منتشر کرد.

Mortal Kombat 11

درصورتی‌که بازی را خریداری کرده‌اید، نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای دریافت آن روی نسل بعدی نیست و هر دو کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن، نسخه ارتقا یافته را دریافت خواهند کرد. اگر فکر می‌کنید این آخر ماجراست، اشتباه می‌کنید زیرا که ویژگی کراس پلی هم در آپدیت بعدی به بازی اضافه می‌شود و کاربران پلی استیشن و ایکس باکس و PC قادر به اتصال به لابی‌های یکسانی خواهند شد و یک تجربه مولتی پلیر کامل ارائه خواهد شد.

نسخه Ultimate بازی Mortal Kombat 11 روز 17 نوامبر برابر با 27 آبان عرضه خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • آرین آقاجعفری

    آرین آقاجعفری

    مهمان

    ببخشید لطفا ممنون می شم جوابمو بدید من الان بازی m11k نسخه ۱۰۴ گیگی رو دانلود کردم بعد چطوری نسخه کمبت پک ۲ که رمبو رو داره چطوری بگیرم؟؟؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به آرین آقاجعفری

      پشتیبانی

      هنوز کرک نشده

    • Avatar

      Mking در پاسخ به آرین آقاجعفری

      مهمان

      باید آپدیت یا بسته الحاقی رو نصب کنی بعد نصب بازی که هنوز کرک نشده

  • Avatar

    mclassic

    مهمان

    سلام من نسخه empress که حدود 104G بود رو دانلود کردم الان اگر این ultimate بیاد باید دوباره دانلود کنم بازی رو؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهیار

    مهمان

    هزینه پک ۲ ، ۱۵ دلاره ؟

    پاسخ دهید