nintendo-switch-joy-con
یحیی رحیمی

شکایت یک پسربچه یازده ساله از Nintendo به دلیل مشکل دریفت کنترلر Joy-Con

یحیی رحیمی 16 مهر 1399 بدون دیدگاه
867 بازدید

بسیاری از طرفداران کنسول Nintendo Switch با یکی از مشکلات آزاردهنده دسته بازی Joy-Con آشنا هستند. دکمه آنالوگ این دسته بازی بدون هیچ دلیلی، به یک جهت مشخص منحرف می‌شود و همین باعث شده که کنترل بازی‌ها بسیار دشوار شود. روش‌های مختلفی برای حل این مشکل توسط وب‌سایت‌های مطرح پیشنهادشده اما مشکل ازآنچه فکر می‌کنیم گسترده‌تر است و به‌تازگی یکی از طرفداران کنسول که یک پسربچه آمریکایی است، به‌طور رسمی از نینتندو شکایت کرده است.

نشریه Weird گزارش تازه‌ای از شکایت رسمی Luz Sanchez و پسر کوچکش از دسته بازی Joy-Con نینتندو سوییچ منتشر کرده و ممکن است در آخر، موفق به گرفتن غرامت خوبی از شرکت ژاپنی شوند. لوز سانچز در دسامبر سال 2018 برای پسر 8 ساله‌اش یک کنسول Nintendo Switch خریداری کرده و پسرش از آن زمان تابه‌حال، مشکلات جدی با دسته بازی جوی کان آن داشته است. این مادر یک دسته بازی جدید برای پسرش خریداری کرده اما مشکل دریفت و منحرف شدن آنالوگ دوباره شروع‌شده است.

سانچز به‌طور رسمی از نینتندو شکایت کرده و تمامی مدارک لازم را هم آماده کرده است و حتی یک وکیل هم استخدام کرده و درخواست 5 میلیون دلار غرامت را مطرح کرده است. وکیل این خانواده باور دارد که نینتندو از مشکل باخبر بوده است اما همچنان به فروش محصول ادامه داده است و باید جریمه این رفتار را بپردازد. شرکت ژاپنی در ژوئیه 2019 پیشنهاد تعویض جوی کان را به‌صورت مجانی مطرح کرد اما ویروس کرونا باعث تعطیلی بخش خدماتی شد و مشکلات تازه‌ای برای خریداران کنسول Switch پیش آمد.

مدیرعامل نینتندو بابت مشکل پیش‌آمده عذرخواهی کرده و قول تغییر وضعیت پیش‌آمده را داده است. درصورتی‌که شما هم با مشکل دریفت Joy-Con مواجه شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم از دسته بازی‌های جانبی و شخص ثالث استفاده کنید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.