دانلود بازی Chasm برای PC
دانلود بازی Chasm برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Chasm برای PC

پارسی گیم 14 مهر 1399 1 دیدگاه
4,697 بازدید

دانلود بازی Chasm برای کامپیوتر

توسعه بازی دیگر مانند سال‌های گذشته کار چندان آسانی نیست و ارائه یک بازی AAA کار بسیار پرهزینه و طاقت‌فرسایی است که باعث فشار زیادی به توسعه‌دهندگان در محیط‌های کاری شده است. خوشبختانه هنوز استودیوهای مستقل یافت می‌شوند که بازی‌هایی در حد توان و هزینه خود را می‌سازند اما طوری با عشق این کار را انجام می‌دهند که گاه، از بازی‌های درجه‌یک و پرخرج هم طرفداران بیشتری دریافت می‌کنند. استودیو Bit Kid یکی از این توسعه‌دهنده‌هاست که در سال 2018 اولین بازی حرفه‌ای خود را راهی بازار کرد و با استقبال کاربران مواجه شد. بازی Chasm شمارا به دنیای زیرزمین می‌کشاند و از همان لحظه اول، نبرد میان انسان و هیولا را رقم می‌زند.

به دنیای سحرآمیز Chasm خوش‌آمدید. این‌یک بازی اکشن ماجراجویی است که شمارا در نقش گروهی از شوالیه‌ها به دنبال اولین مأموریت در پادشاهی خیالی Guildean می‌کشاند. به‌عنوان یک شوالیه، وظیفه اثبات خود را در نبردهای پی‌درپی و چالش‌های گوناگون بر دوش دارید و داستان رشادت‌های شما از جایی شروع می‌شود که خبر از تعطیلی یکی از مهم‌ترین معادن این پادشاهی به گوش شما می‌رسد. پادشاه سریعاً به شما دستور سفر به معدن تعطیل‌شده را می‌دهد و با ورود به منطقه‌ای که معدن داخل آن قرار دارد، به‌یک‌باره حقیقت ترسناکی را کشف می‌کند: خبری از مردم محلی نیست و تمام آن‌ها توسط نیروهای فرازمینی گروگان گرفته‌شده‌اند و برای نجات پادشاه و این مردم، شروع نبردی خونین از نان شب واجب‌تر می‌شود.

بازی Chasm تجربه‌ای معمایی و هیجان‌انگیز ارائه می‌دهد که با حضور هیولاهای ترسناک و خطرناک، به اوج جذابیت رسیده است. فضای بازی باوجود قلعه‌ها و روستاهای قدیمی بسیار جالب شده و رازهای عجیبی هم داخل منطقه پنهان‌شده که اطلاع از آن‌ها می‌تواند، کمک زیادی به پیشرفت بازی کند. داستان بازی به‌صورت خطی دنبال می‌شود و تجربه آن برای همه افراد یکسان است. استودیو به‌منظور جلوگیری از تکراری شدن بازی، ویژگی‌های خاصی به شخصیت اصلی و قهرمان داستان بخشیده که باعث تغییر گیم پلی برای هر بازیکن می‌شود. تمامی اتاق‌های موجود در بازی به‌صورت دستی ساخته‌شده‌اند و توسعه‌دهندگان تلاش زیادی برای ایجاد یک تجربه بی‌نظیر کرده‌اند. ازجمله ویژگی‌های جانبی بازی می‌توان نبردهای خیره‌کننده و چالش‌های هفتگی اشاره کرد. اگر به این سبک از بازی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد ما Dead Cells و Children of Morta است.

در ادامه برای دانلود بازی Chasm با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP + Service Pack 3
Processor: Dual Core CPU
Memory: 1 GB RAM
Graphics: OpenGL 3.0+ support (2.1 with ARB extensions acceptable)
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Welcome to Chasm, an action-adventure game in which you play a new recruit undertaking your first mission for the Guildean Kingdom. Thrilled to prove your worth as a knight, you track strange rumors that a mine vital to the Kingdom has been shut down. But what you discover in the mining town is worse than you imagined: The townspeople have disappeared, kidnapped by supernatural creatures emerging from the depths.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    امیررضا

    مهمان

    بازی خیلی جالبیه
    فقط چرا نمیشه همه جا سیو کرد ؟!

    پاسخ دهید