Assassin's Creed Odyssey
یحیی رحیمی

بیست‌وپنج درصد از کارکنان یوبی‌سافت تجربه آزار و بدرفتاری را داشته‌اند

یحیی رحیمی 12 مهر 1399 بدون دیدگاه
584 بازدید

شرکت یوبی‌سافت در چند وقت اخیر، سر تیتر خبرها را به دست داشته و وضعیت موجود در استودیوهای آن، سروصدای زیادی به پا کرده است. تعداد زیادی از کارکنان ارشد در تیرماه یا اخراج شدند یا استعفا دادند که ازجمله آن‌ها می‌توان به Maxime Beland، معاون مدیرعامل، اشاره کرد. تنها فردی که فعلاً سر جای خود قرار دارد، مدیرعامل شرکت است که باور دارد تمامی کارکنان ارشد از اعتماد او سوءاستفاده کرده‌اند و به همین دلیل تغییرات زیادی در زمینه مدیریت استودیوها ایجاد خواهد شد.

یوبی‌سافت فرایند مهمی را برای تغییر جو محیط کاری شروع کرده که اولین مرحله آن، نظرسنجی از کارکنان و بیان مشکلات پیش‌آمده برای کارکنان است. Yves Guillemot با انتشار بیانیه‌ای از نتیجه نظرسنجی انجام‌شده خبر داده است و گفته که 14 هزار جواب ناشناس از سوی کارکنان ارسال‌شده و یوبی‌سافت، قدم‌های جدی برای بررسی و حل مشکل را برداشته است. بر اساس نظرسنجی انجام‌شده، 25 درصد از کارکنان شاهد بدرفتاری در محیط کار بوده‌اند که این بدرفتاری‌ها می‌توان شامل آزار جنسی، ساعت‌های کاری نا استاندارد و تمسخر و استهزاء باشید.

حدود 20 درصد از کارکنان باور دارند که محیط کاری آن‌ها امن نیست و مورداحترام بقیه قرار نمی‌گیرند. نکته قابل‌توجه آن است که زنان بیشتر از مردان شاهد بدرفتاری و رفتارهای ناشایست در محیط کار بوده‌اند و بر اساس این نظرسنجی، میزان بدرفتاری در قبال زنان، 30 درصد بیشتر از مردان بوده است. تنها 66 درصد از کارکنان از نحوه پاسخگویی به گزارش‌های ارسال‌شده رضایت داشته‌اند و این نشان از نادیده گرفتن گزارش‌ها توسط مدیران ارشد دارد.

Yves Guillemo قول تغییرات گسترده را داده و قرار است که محیط کاری به‌گونه‌ای تغییر یابد تا تمامی افراد، مورداحترام قرار گیرند. بخش منابع انسانی هم تقویت خواهد شد و تیم مدیریتی هم دستورات ویژه‌ای دریافت خواهند کرد. یکی از راه‌های یوبی‌سافت برای کاهش بدرفتاری‌ها، افزایش میزان کارکنان زن است که قول افزایش این فاکتور تا سال 2023 داده‌شده است. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.