Starfield Leak
یحیی رحیمی

شایعه: تصاویری از بازی Starfield لو رفت

یحیی رحیمی 7 مهر 1399 بدون دیدگاه
800 بازدید

بازی Starfield از اولویت‌های شرکت بتسدا در کنار بازی The Elder Scrolls 6 است اما از زمان برگزاری E3 2018 و پخش یک تیزر کوتاه، هیچ‌چیز دیگر را از این بازی علمی تخیلی نقش‌آفرینی ندیده‌ایم و نمی‌دانیم این بازی در واقعیت چه شکلی دارد و در مورد چه است؟ به‌تازگی تصاویری روی وب‌سایت Imgur قرارگرفته و فرد منتشرکننده، ادعای متعلق بودن این تصاویر به بازی استارفیلد را مطرح کرده است.

یکی از این تصاویر، فضانوردی را نشان می‌دهد که به نظر روی یک ایستگاه فضایی ایستاده باشد و در گوشه هم یک نقشه را مشاهده می‌کنیم که چندان مشخص نیست. تصویر دیگر اما یک کلوزآپ از المان‌های رابط کاربری بازی را نشان می‌دهد و سومین تصویر یک سفینه فضایی است که ظاهر بسیار عجیبی دارد و با انواع تجهیزات پیشرفته با فلز براقی ساخته‌شده که شباهتی به سفینه‌های فضایی که تابه‌حال مشاهده کرده‌ایم، ندارد.

Starfield Leak

این تصاویر حاکی از واقعیت‌گرایی و رئالیستی بودن سبک طراحی بازی Starfield دارد و ممکن است برایتان سؤال باشد که این تصاویر چطور می‌تواند به بازی ارتباط داشته باشد اما اگر به فونت استفاده‌شده نگاهی بیندازید، خواهید دید که همان فونت تیزر پخش‌شده بازی در رویداد E3 2018 و فونت دکمه Sign Up وب‌سایت اصلی بازی استارفیلد است. همین می‌تواند دلیلی برای صحت گفته فرد منتشرکننده تصاویر باشد اما مانند همیشه، منتظر دریافت تصاویر و تریلرهای رسمی بمانید.

Starfield Leak

با انتشار این تصاویر، شایعات دیگری از بازی منتشر شد که بر اساس آن‌ها، این تصاویر مربوط به نسخه‌ای است که در سال 2018 در دست‌ساخته بود و بازی در حال حاضر با آن چیزی که می‌بینیم، تفاوت زیادی دارد. با نگاهی به رابط کاربری موجود در تصاویر، می‌توان المان‌هایی مانند میزان اکسیژن باقی‌مانده و کربن دی‌اکسید را مشاهده کرد و ممکن است این‌ها المان‌های بقا در بازی باشند. همچنین یک جاذبه سنج هم وجود دارد و در آخر، منتظر تصاویر رسمی باشید.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.