Call of Duty Black Ops Cold War
یحیی رحیمی

رده‌بندی سنی بازی Call of Duty Black Ops Cold War مشخص شد

یحیی رحیمی 17 شهریور 1399 بدون دیدگاه
1,981 بازدید

کمیته ESRB به‌تازگی نتیجه رده‌بندی سنی بازی Call of Duty Black Ops Cold War را به همراه توضیحات کوتاهی از داستان و فضای بازی منتشر کرده است. این بازی هم مانند نسخه‌های قبلی در رده M به معنی مخصوص افراد بالغ قرارگرفته و دارای فضای خشونت‌آمیز، دشنام و استفاده از مواد مخدر است.

رده‌بندی سنی M اجازه تماشا و تجربه بازی و فیلم‌های سینمایی برای افراد بالای 17 سال را می‌دهد و کودکان و نوجوانان اجازه استفاده از بازی را نخواهند داشت. توضیحات منتشرشده توسط کمیته ESRB، جزئیاتی از فضای بازی Call of Duty Black Ops Cold War را مشخص کرده است. نبردهای بازی کاملاً واقعی و با نهایت جزئیات خواهند بود. برخورد گلوله با سربازان باعث پاشش خون به اطراف می‌شود و بازیکنان قابلیت چاقو زدن به حریف را خواهند داشت. تعدادی از سلاح‌های استفاده‌شده باعث ترکیدن سرباز و ایجاد صحنه‌های ناخوشایند می‌شود.

بخش زامبی بازی Call of Duty Black Ops Cold War از صحنه‌های جدی و ترسناکی استفاده می‌کند و بازیکنان باید با افرادی که از مرگ برگشته‌اند سروکله بزنند. تجربه این بازی توسط کودکان منجر به ایجاد آسیب‌های روحی روانی و ترس ناخواسته خواهد شد و برای همین است که افراد زیر 17 سال از تجربه آن منع شده‌اند. با نگاه به پلتفرم‌های بازی، اسم Xbox Series دیده می‌شود و احتمال به وقوع پیوستن شایعه معرفی Xbox Series S وجود دارد.

Black Ops Cold War یک شوتر اول‌شخص در مورد جنگ سرد است که بازیکنان به نبردهایی در اروپا و آسیا می‌پردازند. استفاده از پیستول، تفنگ‌های خودکار و تجهیزات انتحاری، خشونت بی‌پرده و پخش خون در محیط ازجمله ویژگی‌های این بازی است. واژهای نامناسب، بخش زامبی ترسناک و مبارزه با گروه‌های مواد مخدر منجر به اعطای رده‌بندی M شده است.

بخش مولتی پلی روز پنج‌شنبه معرفی خواهد شد و اطلاعات کاملی دریافت خواهیم کرد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.