Call of Duty Black Ops Cold War
یحیی رحیمی

ویدیوی کوتاه از بخش مولتی پلیر بازی Call of Duty Black Ops Cold War لو رفت

یحیی رحیمی 15 شهریور 1399 بدون دیدگاه
731 بازدید

معرفی کامل بخش مولتی پلیر بازی Call of Duty Black Ops Cold War روز نهم سپتامبر انجام خواهد شد و امروز ویدیویی از حالت چند نفره بازی منتشر شده است که اطلاعات تازه‌ای در اختیار ما قرار می‌دهد. این ویدیو که در رددیت منتشر شده است، بخشی از یک مسابقه آنلاین را نشان می‌دهد که یک تیم در حال دفاع از یک سری افراد خاص هستند و تیم دیگر به دنبال بیرون کشیدن آن‌ها از منطقه حفاظت‌شده هستند.

این مسابقه روی نقشه که به‌ظاهر شهر میامی را نشان می‌دهد در جریان است. متأسفانه ویدیو پس از چند دقیقه به درخواست Activision پاک شد و نمی‌توانیم آن را تماشا کنیم. ویدیو درز پیداکرده علاوه بر معرفی یک مود جدید، تغییرات قابل‌توجهی را به نمایش می‌گذارد. برای نمونه میزان سلامت بازیکنان افزایش پیداکرده است و منتظر نبردهای طولانی در بازی باشید. کشتن حریف در این حالت حوصله سر بر خواهد بود اما این تصمیمیست که اکتیویژن گرفته است.

از دیگر تغییرات می‌توان به نحوه مرگ در بخش مولتی پلیر اشاره کرد. درصورتی‌که جان فردی در Warzone به اتمام برسد، روی زمین می‌افتد و یکی از هم‌تیمی‌ها می‌تواند او را نجات دهد و باجان پایینی به بازی برگردد. بخش مولتی پلیر Call of Duty Black Ops Cold War هم این ویژگی را دریافت کرده است. آخرین تغییر مربوط به Heath Bar است و میزان جان بازیکن روی کله او قرار داده می‌شود.

بخش مولتی پلیر بازی Call of Duty Black Ops Cold War شباهت زیادی به Modern Warfare دارد. این بازی روی حرکات سریع و روان تمرکز دارد و به نظر گان پلی هم چندان تغییر نکرده است. تمامی این اطلاعات از ویدیو باکیفیت پایین منتشر شده به‌دست‌آمده‌اند و این هفته اطلاعات کاملی در این مورد دریافت خواهیم کرد. Black Ops Cold War در تاریخ 13 نوامبر روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.