SBK15 Official Mobile Game
پارسی گیم

دانلود بازی SBK15 Official Mobile Game برای اندروید

پارسی گیم 3 اسفند 1395 بدون دیدگاه
1,764 بازدید

دانلود بازی SBK15 Official Mobile Game برای اندروید

SBK15 Official Mobile Game یکی از جدیدترین ساخته های استدیوی بازی سازی Digital Tales S.r.l. برای اسمارت فون های همراه می باشد که در سبک بازی های مسابقه ای ثبت شده است. اگر از دنبال کنندگان مسابقات موتور سواری باشید می دانید که SBK مخفف کلمه Superbike بوده که به فدراسیون جهانی موتور سواری اشاره دارد. در این بازی شما وارد مسابقات هیجان انگیز موتور سواری خواهید شد. جایی که برای رسیدن به پیروز سرعت بالایی را طلب خواهد کرد. وارد بازی شوید و از بین 28 سوارکار که در قالب 14 تیم مختلف ساماندهی شده اند یکی را انتخاب نمایید. در بخش موتور ها شاهد نام کمپانیه های بزرگی چون کاوازاکی، هوندا و غیره هستیم. در یک فصل می توانید به پیست های مختلف که در سراسر دنیا خواهند بود سفر کرده و به رقابت های تنگاتنگ بپردازید و از این کار لذت ببرید. برای آنکه بتوانید در هر مسابقه جایگاه نخست را از آن خود کنید باید دقت و سرعت عمل بالایی را از خود به نمایش بگذارید. در غیر اینصورت باید با جایگاه خداحافظی کنید.

گرافیک بازی به خوبی توسط طراحان ساخته شده است تا چشمان شما را به صحنه های جذاب بازی خیره کنند. سایه ها، افکت های نمایشی و شکل و شمایل پیست ها و موتور ها به خوبی و به واقعیت نزدیکی بسیاری دارند. در این بخش استدیو به خوبی عملک کرده تا بهترین را به ارمغان آورد. یکی از حساس ترین بخش های بازی های سبک مسابقه ای کنترلر ها هستند که اگر به دقت طراحی نشوند گیمیر از بازی لذت کافی نخواهد برد. در این بازی پدال گاز و ترمز به راحتی در دسترس شما قرار دارد و فقط باید به موقع از آن‌ها استفاده نمایید. از پیچ ها می توانید با چپ و راست کردن گوشی عبور کرده و سرعت را نیز تنظیم کنید تا مشکلی برا موتور سوارتان پیش نیاید. صدای اگزوز موتور ها می تواند برای کسانی که دوست دار این نوع صدا ها هستند بسیار جذاب باشد. در کنار این مورد موسیقی های متن بسیار جذابی را نیز در بازی خواهید شنید که بر جذابیت مراحل خواهد افزود.

تمام آنچه قبل از دانلود بازی SBK15 Official Mobile Game باید دانست

پیروزی و یا شکست در هر مسابقه به شما بستگی دارد. شما باید دقت خود را بالا برده و همچنین موتور خود را قلق گیری کنید. سر پیچ ها اگر درست از گاز و ترمز استفاده نکنید امکان عقب افتادن و یا خارج شدن از پیست بسیار خواهد بود. طراحان برای راحتی هر چه بیشتر گیمیر ها 9 حالت مختلف برای کنترلر در نظر گرفته اند که می توانید بیت آن‌ها با هر کدام راحت تر هستید یکی را فعال نمایید. سه حالت مختلف Championship, Quick Race و Time Attack در بازی تعریف شده است که می توانید هر کدام را که دوست دارید آغاز نمایید. در کل باید گفت اگر از دوستداران سرعت هستید این بازی بهترین گزینه برای شما خواهد بود و اگر از افرادی هستید که با ترمز آشنایی ندارید این بازی تجربه تلخی را به شما هدیه خواهد داد.

ویژگی های کلیدی بازی SBK15 Official Mobile Game

  1. موتور های بسیار قوی از کمپانی ها مختلف
  2. استفاده از 28 سوار کار در قالب 14 تیم
  3. سه حالت مختلف برای بازی کردن
  4. پیست های متنوع برای مسابقه
  5. امکان تنظیم بخش کنترلر های بازی
  6. گیم پلی جذاب و سرگرم کننده
  7. گرافیک بالا و از نوع HD

بازی SBK15 Official Mobile Game هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Motor Tour و Real Moto 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی SBK15 Official Mobile Game  برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

SBK15 Official Mobile Game
SBK15 Official Mobile Game
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • سازنده: Digital Tales S.r.l
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: 250 مگابايت
  • نسخه : 1.5.2
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.0.3 و بالاتر

طریقه نصب بازی :

پس از دریافت فایل Apk و فایل زیپ دیتا اقدامات زیر را انجام دهید :

  1. فایل Apk را نصب نمایید اما باز ننمایید
  2. فایل زیپ دیتا را از حالت فشرده خارج ساخته تا به پوشه it.dtales.sbk15 دسترسی داشته باشید. سپس همین پوشه را در مسیر Android/Obb قرار دهید.
  3. بازی را اجرا و لذت ببرید.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.