FIFA-21
یحیی رحیمی

با ویژگی های جدید بخش Ultimate Team بازی FIFA 21 آشنا شوید

یحیی رحیمی 21 مرداد 1399 بدون دیدگاه
830 بازدید

Ultimate Team همان بخشی است که EA تمام بودجه و تلاش خود را روی آن می گذارد و آپدیت های غنی را به صورت پی در پی برای آن منتشر می کند. این بخش در بازی FIFA 21 هم مرکز توجه خواهد و تغییرات زیادی برای ارایه تجربه ای بهتر انجام شده است.

هیجان انگیزترین ویژگی بخش Ultimate Team بازی FIFA 21، قابلیت Co-Op است. در این حالت همراه دوست یا فردی دیگر به صورت آنلاین یا جلوی هوش مصنوعی بازی خواهید کرد و همراه او قادر به فتح قله های فوتبال خواهید بود. از آنجایی که میزبان می تواند تیم موردعلاقه خود را انتخاب کند، شانس زیادی برای استفاده از بازیکنان بهتر و تیم قدرتمندتری در اختیار خواهید داشت.

هر دو بازیکن می توانند در حالت Co-Op پیشرفت کنند و EA چالش های مختلفی برای تکمیل این بخش اضافه کرده است. تعدادی از این چالش ها از حالت عادی که در نسخه های پیشین هم دیده ایم متفاوت خواهند بود اما یک سری از قدیمی ها هم حاضر خواهند بود. FIFA 21 به دنبال گسترش رویدادهای فصلی است که در فیفا 20 هم مشاهده کرده ایم. سال گذشته تنها یک سری چالش های موجود در بتل پس را دیدیم اما امسال برنامه ریزی بهتری انجام شده است.

EA در فیفا 21 اجازه انتخاب بین دو تیم را به شما می دهد. برای نمونه ممکن است بین دو تیم اینترمیلان و آث میلان، یکی را انتخاب کنید. پس از انتخاب، با تکمیل هر کدام از چالش ها XP خوبی به تیم اضافه خواهید کرد. افراد دیگری که تیم شما را انتخاب کرده اند به انجام چالش ها خواهند پرداخت و به کمک هم، جوایز خوبی برای هم افراد باز خواهد شد.

استودیو تغییراتی در زمینه Division Rivals ایجاد کرده است. اولین تغییر آن است که انجام Squad Battles شما را داخل یک دیویژن قرار خواهد داد. ایده اصلی آن است که تعدادی از بازیکنان علاقه ای به شرکت در تمامی مسابقات آنلاین ندارند و این به جایگاه آن‌ها ضربه وارد می کند، این تغییر می تواند جایگاه چنین بازیکنانی را تغییر دهد.

FIFA-21-Team-Events

محدودیت هایی در بخش Rivals ایجاد شده است و اجازه انجام یک تعداد بازی محدود در FIFA 21 را خواهید داشت. در این بخش رسیدن به دیگر حریفان راحت تر خواهد بود و نباید نگران میزان بازی های انجام شده باشید. فیفا 21 محدودیت های انتخاب بازیکن در حالت دوستانه را برگردانده است و می توانید از آن‌ها هم استفاده کنید.

در مورد کارت ها باید گفت که تعداد کارت های برجسته سه رقمی خواهد شد و بازیکنان کلاسیک چون فیلیپ لام هم به لیست اضافه خواهند شد. سیستم افزایش میزان توانایی های بازیکنان هم کمک زیادی به پیشرفت تیم خواهد کرد. برای نمونه اگر با یکی از بازیکنان یک گل پشت محوطه به ثمر برسانید، این گل توانایی کلی او را افزایش خواهد داد و دفعه بعدی، عملکرد بهتری را در زمینه گل پشت 18 قدم از این بازیکن خواهید دید.

بزرگ ترین ویژگی بخش Ultimate Team بازی FIFA 21، حضور FUT Stadiums است. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا زمین مسابقه را به شیوه ای بهتر تغییر دهید تا عملکرد تیم افزایش یابد. شما هنوز در استادیم های مطرح بازی خواهید کرد اما یک سری از ویژگی ها چون میزان رطوبت چمن و … را کنترل می کنید.

FIFA-21

آخرین تغییر مربوط به کارت های فیتنس است. این کارت ها از بازی حذف شده اند اما هنوز میزان فیتنس بازیکنان در حین مسابقه کاهش می یابد اما این میزان به بازی بعدی منتقل نخواهد شد. بازی فیفا 21 روز 9 اکتبر میلادی عرضه خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.