mixer
یحیی رحیمی

حذف رسمی Mixer توسط آپدیت جدید Xbox One

یحیی رحیمی 31 تیر 1399 بدون دیدگاه
320 بازدید

مایکروسافت چند هفته پیش اعلام کرد که پلتفرم استریم بازی Mixer را اواخر ماه ژوئیه میلادی تعطیل خواهد کرد. این تصمیم به دلیل همکاری با فیس بوک گیمینگ گرفته شده است و استریمرهای معروف این پلتفرم هم به این دلیل از میکسر جدا شده اند و با دیگر پلتفرم ها همچون یوتیوب و توییچ قرارداد بسته اند.

مایکروسافت به تازگی آپدیت تازه ای برای کنسول Xbox One منتشر کرده است که با دانلود آن پلتفرم میکسر به طور کامل حذف خواهد شد و دیگر نمی توان آن را در رابط کاربری کنسول پیدا کرد. با این حساب دیگر قادر به استفاده از Mixer نخواهیم بود و می توان رسما مرگ این پلتفرم استریم بازی محبوب را اعلام کرد. تصمیم مایکروسافت با انتقاداتی روبه رو بود زیرا که ردموندی ها سه سال پیش میکسر را خریداری کردند و حالا آن را به تعطیلی کشانده اند.

میکسر از سال 2017 تا به حال با اکس باکس وان یکپارچه بوده است و عجیب است که به یک باره استفاده از آن کنار گذاشته می شود. افراد زیادی استریم های خود را روی این سیستم منتشر کرده اند و کاربران زیادی به صورت ماهانه از آن استفاده می کنند. این سیستم یکی از رقیبان قدر توییچ بود که توسط گروهی کوچک و مستقل پایه گذاری شد و برعکس دیگر وب سایت ها همچون یوتوب گیمینگ، یک کمپانی سرمایه گذار غول پشت آن نبود.

Mixer در طول چند سال اخیر کاربران زیادی جذب کرده است و نحوه گنجاندن این سرویس در کنسول Xbox One بسیار رضایت بخش بوده است. چند وقت پیش Ninja که یکی از استریمرهای مشهور Fortnite است، قراردادی انحصاری با میکسر بست که با توجه به تعطیلی این سرویس، قرارداد فسخ شده است و او حالا با یوتوب قرارداد بسته است و به زودی استریم خود را شروع خواهد کرد.

اگر از کاربران Xbox One هستید، با دریافت آپدیت جدید میکسر از سیستم عامل کنسول حذف خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.