Far-Cry-6
یحیی رحیمی

اسکرین شات هایی از بازی Far Cry 6 لو رفت

یحیی رحیمی 22 تیر 1399 بدون دیدگاه
1,455 بازدید

یوبی‌سافت تاریچخه درازی در لو رفتن بازی هایش قبل از رویدادهای معرفی چون E3 دارد. دیروز تیزر کوتاهی از بازی Far Cry 6 لو رفت که داستان و وجود بازی را تایید کرد. این تریلر توسط یک وب سایت فرانسوی منتشر شد اما بعد از مدتی به دلیل حق کپی رایت حذف شد. تریلر قبل از آن روی وب سایت های مختلفی چون توییتر و رددیت بازنشر شده بود و حذف ویدیو اصلی به پخش آن کمک خاصی نکرد.

امروز تریلر کوتاه دیگری از بازی فارکرای 6 منتشر شده است. این یکی به زبان انگلیسی نیست اما اطلاعات اولیه از فضای بازی را در اختیار ما قرار می دهد. از جمله آن‌ها می توان به وجود یک شهر بسیار پرجمعیت در بازی اشاره کرد که آنتون و پسرش، دیگو به صورت حفاظت شده در آن زندگی می کنند. به نظر می رسد که مرکز فرمان روایی آنتون باشد. دیروز فهمیدیم که نقش آنتون را جانکارلو دسپازیتو بازی می کند.

در ادامه دیگو را می بینیم که داخل یک کاخ سلطنتی به موسیقی گوش می دهد اما به یک باره آنتون وارد صحنه می شود و او را به پشت بام می برود نارنجکی را داخل دستانش می گذارد. دیگو می فهمد که باید این نارنجک را به سمت مردمی که در پایین دست در حال اعتراض هستند پرتاب کند. انقلابی ها کنترل جلوی کاخ سلطنتی تجمع کرده اند و آنتون به هیچ وجه مایل به واگذاری قدرت نیست.

دیگو بالاخره نارجنک را به دست می گیرد و دوربین با کلوز شات روی نارجنک پایان می یابد. مشخص است که دیگو هنوز تصمیم نهایی برای انجام این کار را نگرفته است. در آخر تریلر تاریخ 18 فوریه 2021 به عنوان زمان عرضه بازی نشان داده می شود که دیروز هم در مورد آن فهمیدیم.

رویداد Ubisoft Forward امشب از ساعت 22:30 شروع به کار خواهد کرد و در حین مراسم قادر به دریافت بازی Watch Dogs 2 به صورت مجانی هم خواهید بود. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.