Dying-Light-2
یحیی رحیمی

تکلند: روند انتشار آپدیت های بازی Dying Light 2 مشابه نسخه اول خواهد بود

یحیی رحیمی 18 تیر 1399 بدون دیدگاه
358 بازدید

بازی Dying Light شروع جالبی نداشت. این بازی در ژانویه 2015 به بازار راه پیدا کرد و باگ های زیاد آن باعث ضربه خوردن به بازی شد. از آن زمان تا به حال آپدیت های منظم و بسته های الحاقی غنی منتشر شده اند که باعث شده است بازی به یکی از بهترین عنوان های سبک بقا و زامبی تبدیل شود. اخیرا DLC تازه ای به نام Hellraid هم معرفی شده است که پنج سال پس از انتشار بازی عرضه خواهد شد.

بازی های کمی را می توان یافت که این میزان از پشتیبانی نرم افزاری را دریافت کنند. استودیو Techland در حال آماده سازی برای انتشار بازی Dying Light 2 است و طراح ارشد بازی در گفتگوی تازه اش با GamingBolt از محتوای بعد از انتشار بازی صحبت کرده است. او گفته است که روند انتشار آپدیت ها مشابه نسخه اول خواهد بود:

البته که برنامه ما دقیقا مانند نسخه اول است. بازی Dying Light 2 پر از محتواست و می خواهیم بخش بزرگی از آن را همان روز اول به دست بازیکن برسانیم. برنامه هایی برای پشتیبانی از بازی در سال های پس از انتشار هم آماده کرده ایم. هر روز ایده های جدیدی به ذهنمان می رسد و می دانیم که جامعه کاربری ما به این ایده ها عادت کرده است و به همین دایل تمام تلاش خود را به منظور ارایه تجربه ای فراموش نشدنی انجام خواهیم داد.

Tymon Smektała در جواب به سوالی در مورد تاریخ انتشار بازی Dying Light 2 گفته است که اجازه صحبت در این مورد را ندارد و از آنجایی که تیم توسعه به شدت در حال کار روی بازی است، نمی خواهد که سورپرایز آن‌ها خراب شود. قرار بود این بازی در بهار امسال منتشر شود اما به دلیل مشکلات پیش آمده به تاریخ نامشخصی موکول شده است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.