Death Stranding photo mode
یحیی رحیمی

اشاره کوجیما به شروع توسعه بازی بعدی: Death Stranding 2 در راه است؟

یحیی رحیمی 9 تیر 1399 بدون دیدگاه
633 بازدید

کوجیما مدتی است در مورد مضمون بازی بعدی خود صحبت می کند و اشاره هایی به این موضوع در چندین مصاحبه مختلف داشته است. او در توییت جدید خود یک سری جزئیات از پروژه بعدی خود منتشر کرده است و با توجه به آن باید گفت که روند ساخت بازی جدید شروع شده است.

کوجیما مدتی پیش از همکاری با کارگردان هنری به نام یوجی شیناواکا گفته بود و در آن مصاحبه هم یک سری اشاره ها به این پروژه تازه شده بود. او گفته بود که با رد و بدل کردن چندین ایمیل با شیناواکا، اطلاعاتی از شخصیت های اصلی، پشت زمینه، دنیای آن و ویژگی های شخصیت ها و ایده های اصلی داستان را مورد بحث قرار داده اند و با این حساب باید گفت که مراحل پیش تولید بازی در حال انجام است.

کوجیما در توییت بعدی اش از موسیقی هایی که هنگام کار روی بازی بعدی گوش می دهد صحبت کرده است. توییت همچنین طرح اولیه ای از یک سفینه فضایی را نشان می دهد. هر چند که این تصویر می تواند مربوط به هر چیزی باشد اما معمولا کوجیما بدون دلیل چیزی را منتشر نمی کند و به همین دلیل باید دنبال سرنخ رفت. در زیر نگاهی به تصویر بیندازید و آنچه فکر می کنید را در بخش نظرات بیان کنید.

استودیو Kojima Productions مدتی پیش گفته بود که روی پروژه های مختلفی کار می کند اما یکی از آن‌ها عنوان بزرگی خواهد بود. کوجیما تابه حال کانسپت های مختلفی را در مصاحبه هایش مورد بحث قرار داده است. برای نمونه چندی پیش از ساخت یک بازی بسیار ترسناک گفته بود که نمونه آن پیدا نمی شود و از المان های تازه ای برای القای حس ترس استفاده خواهد کرد. در سوی دیگر نورمن ریداس و کوجیما هم ملاقات تازه ای داشته اند و پیرامون پروژه های آینده صحبت کرده اند.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.