Dreamscaper
یحیی رحیمی

با Dreamscaper وارد ذهن دختری جوان با افسردگی شوید

یحیی رحیمی 8 تیر 1399 بدون دیدگاه
599 بازدید

استودیوهای کوچک بعضی اوقات با ایده های جالبی وارد می شوند. بازی Dreamscaper ساخته سه دوست صمیمی است که تحت اسم Afterburner Studios گرد هم آمده اند و یک تجربه با معنی و زیبا را ارایه داده اند. این بازی از المان های ARPG استفاده می کند و با ترکیب ویژگی های مختلف شوترها و همچنین بازی های سیاه چال محور، توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند.

بازی Dreamscaper بازیکن را در محیطی مشابه یک سیاه چال قرار می دهد و یک سری اتفاقات ناخوشایند برای شخصیت اصلی اتفاق می افتد و باید با آن‌ها دست و پنجه نرم کرد. شخصیت اصلی بازی کاسیدی نام دارد و با افسردگی حاد دست و پنجه نرم می کند. بازی بعد ناخودآگاه ذهن او را به تصویر کشیده است و با نفوذ به آن قادر به نجات او از کابوس های وحشتناکی هستیم که امان از او بریده اند.

افسردگی او به ظاهر یک هیولا خودش را نشان می دهد و اگر می خواهید به این دختر جوان کمک کنید، باید با استفاده از سلاح های مختلف وارد نبرد شوید و آن‌ها را نابود کنید. افسردگی شاهد در ظاهر چندان اهمیت نداشته باشد اما می تواند زندگی یک فرد را فلج کند و او را از دنیای واقعی دور نگه دارد. بازی Dreamscaper به عنوان یک پروژه کیک استارتر کارش را شروع کرد و توانست 50 هزار دلار برای شروع ساخت پیدا کند.

شاید استودیو چندان تجربه ای در بازی سازی نداشته باشد اما سیستم مبارزه بسیار غنی در نظر گرفته شده است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود کند. استفاده از ویژگی هایی چون موقعیت یابی و همچنین زمان بندی وارد کردن ضربه از ویژگی های سیستم مبارزه بازی است. تمامی دشمنان و غول های حاضر در بازی بخشی از غم و ناراحتی کاسیدی در زندگی روزمره است که خود را به این شکل نشان داده است. حالا وقت آن است که درد و غم او را چاره کنید.

پیش درآمد بازی روی استیم قرار داده شده است و می توانید بخش کوچکی از بازی را تجربه کنید. خود بازی اما در ماه اوت 2020 منتشر خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.