SuicideSquad
یحیی رحیمی

شایعه: Suicide Squad بازی بعدی استودیو Rocksteady

یحیی رحیمی 28 خرداد 1399 بدون دیدگاه
535 بازدید

استودیو Rocksteady مدت ها پیش بسیار پرکار بود و هر چند وقت یک بازی جذاب از سوی آن دریافت می کردیم. چند وقتی است که عنوان های ابرقهرمانی افت کرده اند و کمتر شاهد عرضه این نوع بازی ها هستیم. هر چند که شایعات در مورد انتشار یک نسخه جدید از بازی بتمن مدت هاست در حال گردش است و به نظر می رسد که این استودیو روی یک بازی ابرقهرمانی کاملا جدید کار می کند. اگر این شایعه درست باشد، اولین بازی از Suicide Squad در دست ساخت است.

امران خان از Kinda Funny در مورد بازی جدید این استودیو مطرح صحبت کرده است. او گفته است که بازی جدید بر اساس Suicide Squad ساخته خواهد شد. البته او چندان از ماهیت آن صحبت نکرده است اما مشخص است که این حرف را چندین وقت پیش شنیده است و برای همین است که احتمال تغییر را حتی لغو شدن این پروژه بسیار جذاب نیز وجود دارد.

مدتی پیش صحبت از ساخت یک بازی Suicide Squad توسط WB Montreal نیز منتشر شد. هر چند می دانیم که این بازی حالا لغو شده است اما احتمال توسعه آن توسط راک استدی وجود دارد. صحبت هایی از ساخت نسخه بعدی فیلم جوخه خودکشی منتشر شده است و برای همین بعید نیست که بازی آن نیز در دست توسعه باشد. باید دقت کرد که امران خان این خبر را مدتی پیش شنیده است و در نتیجه احتمال تغییر یا حتی لغو بازی هم وجود دارد. بازی های DC معمولا زود به زود لغو می شوند.

قرار است در 22 اوت میلادی رویدادی با تم بازی های دنیای DC برگزار شود. این رویداد پیرامون فیلم های جدید، کتاب های کمیک و بازی های ویدیویی خواهد بود. شانس اینکه چنین بازی آنجا نمایش داده شود هم وجود دارد و در نتیجه باید منتظر خبرهای بیشتر باشیم. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.