دانلود بازی Outbuddies DX برای PC
دانلود بازی Outbuddies DX برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Outbuddies DX برای PC

پارسی گیم 19 خرداد 1399 بدون دیدگاه
4,240 بازدید

دانلود بازی Outbuddies DX برای کامپیوتر

استودیوهای مستقل چند سالی است که اوج گرفته‌اند و شاهد بازی‌های جالبی از سمت آن‌ها هستیم. Julian Laufer یک توسعه‌دهنده مستقل است به کمک استودیو Headup در اکتبر سال 2019 بازی جالبی را روانه بازار کرد. OUTBUDDIES DX عنوانی دوبعدی در سبک اکشن ماجراجویی است که شمارا به دویدن، شلیک و جستجوی یک شهر زیرزمینی به‌صورت غیرخطی وا‌می‌دارد. خدایان کلاسیک خود را نشان داده‌اند و موجودات عجیبی دنیای فراموش‌شده‌ای را پیش چشم شما زنده کرده‌اند. لازم است همه را از بین ببرید تا بتوانید از شر این دنیای آبی و سیاه راحت شوید.

بازی OUTBUDDIES DX مستقیم شمارا وارد شهری زیرزمینی و فراموش‌شده به نام باهلام می‌برد. خدایانی قدیمی هنوز بر این شهر تسلط دارند و البته که هیچ راه فراری مستقیم زیر اقیانوس اطلس وجود ندارد. بعدازآنکه نیکولای برنستاین به دلیل پژوهش‌های تاریخی خود در این منطقه گم می‌شود، به‌یک‌باره وارد همین شهر عجیب می‌شود و حالا کنترل به شما واگذار می‌شود. این شهر زیرزمینی به‌ظاهر جای جالبی نیست و برای همین‌که هست نیاز به خروجی حتمی دارید. بالاخره نمی‌خواهید که برای تمام عمر این زندگی تاریک را تجربه کنید تا آخر همانند این خدایان شهر به ابدیتی عذاب‌آور دچار شوید. در میانه بازگشت به دنیای واقعی، با انواع و اقسام موجودات مختلف روبه‌رو خواهید شد که همگی به مدت 5000 سال است که منتظر خوردن کسی هستند!

عطش آن‌ها برای نابودی شما باعث می‌شود که نبردی تا سر حد مرگ به راه بیفتد و خوشبختانه دست‌های پرتوان شما از پس آن‌ها بر خواهند آمد.
گیم پلی بازی OUTBUDDIES DX به‌صورت غیرخطی دنبال می‌شود. همان‌طور که پیش می‌روید، یک سری گزینه‌ها و انتخاب‌ها جلوی شما سبز می‌شوند و می‌توانید تصمیم بگیرید که از این راه استفاده کنید یا اینکه به نوع دیگری با مشکلات پیش رو دست‌وپنجه نرم کنید. خوشبختانه تعادل خوبی میان دشمنان وجود دارد و هر چه پیشرفت کنید با غول‌ها و دشمنان سرسختی مواجه می‌شوید. اینجاست که می‌فهمید چرا باید از اول به ارتقای زره و سلاح خود بپردازید وگرنه راهی برای نجات یافتن از این عذاب بی‌پایان ندارید. در طول بازی معماهای مختلفی هم راه شمارا پیش می‌گیرند و به لطف بخش Co-Op بازی قادر به حل آن‌ها بدون هیچ مشکلی خواهد بود. برعکس ظاهر ساده بازی، ویژگی‌هایی چون اجرای بازی با 60 فریم در ثانیه در نظر گرفته‌شده‌اند و قطعاً تجربه OUTBUDDIES DX شمارا سرگرم خواهد ساخت. بازی‌های Dead Cells و Ori and the will of the Wisps هم تجربه مشابهی دارند.

در ادامه برای دانلود بازی Outbuddies DX با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or better
Processor: CPU @ 2,2 GHZ
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics or better
DirectX: Version 9.0
Storage: 750 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or better
Processor: CPU @ 2,4 GHZ Dual-Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics or better
DirectX: Version 9.0
Storage: 750 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Enter Bahlam, a sunken city of the Old Gods, located deep in the South Atlantic Ocean. Following a shipwreck, adventurer and maritime archaeologist Nikolay Bernstein regains consciousness 36.000 feet under the sea. He’s severely wounded and unwillingly connected to a supernatural Buddy-unit. Searching for answers about his displacement our main protagonist digs deep into the lost undercity, gradually realizing an ominous presence hollowing in its shadowed caverns.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.