پارسی گیم

دانلود بازی Georifters برای PC

پارسی گیم 11 خرداد 1399 بدون دیدگاه
2,037 بازدید

دانلود بازی Georifters برای کامپیوتر

اگر قدرت تغییر و نابودی تمام دنیا را داشتید، این قدرت را برای کارهای خیر استفاده می‌کردید یا اینکه آن را به سمت شیطان و روش‌های اهریمنی می‌بردید؟ خوشبختانه در بازی جدید استودیو Busy Toaster این تصمیم برای شما گرفته‌شده است. بازی Georifters یک عنوان دو و نیم بعدی مستقل است که شمارا در مقابل دشمنانی قرار می‌دهد و باید با استفاده از قدرتی که به شما اعطاشده است، دنیا را تغییر دهید. می‌توانید زمین اطراف خود را جابه‌جا کنید و با استفاده از توانایی‌های خاص خود به جمع‌آوری کریستال‌ها بپردازید و همچنین مراحل مختلف را پشت سر بگذارید تا در آخر این دنیا را از دست نیروهای شیطانی نجات دهید. هر دنیایی به یک قهرمان نیاز دارد و قهرمان این بازی نیز شما هستید.

ماجراجویی شما در بازی Georifters به‌عنوان شخصیتی به نام Candy شروع می‌شود. او که یک خانم خوش‌شانس و خوش‌حال است در تلاش است که تفاوت‌های میان دنیای واقعی و دنیای حباب‌ها را بفهمد. دنیا به شکل عجیبی تغییر کرده است و این دفعه باید برای رسیدن به یک خیر بزرگ تمام تلاش خود را کرد. درواقع 7 شخصیت کلی در بازی وجود دارند که هرکدام دارای قدرت و توانایی خاص خود هستند. در هر مرحله از میان لیزرهای سوزان، جاذبه قدرتمند و دشمنان آماده حمله عبور خواهید کرد. برای این کار نیز حرکات ساده‌ای چون جهش و ضربه زدن را در اختیاردارید. اما هدف اصلی شما در هر مرحله، به دست آوردن یک سری کریستال‌های رنگی از صندوق‌های مشخصی است و همچنین باید به‌حساب یک سری حشرات موذی نیز برسید. یکی از قابلیت‌های جذاب بازی آن است که می‌توان مراحل مختلف را به‌صورت گروهی و همراه با یک دوست و رفیق نیز پشت سر گذارند و این ارزش تجربه بازی را بالا می‌برد.

در بازی Georifters امکان آن رادارید که ظاهر موردعلاقه خود را بسازید و درنتیجه شخصیت شما بر اساس علاقه انتخاب خواهد شد. این بازی به دلیل گیم پلی خاص خود و استفاده از قدرت جاذبه به عنوان یک سلاح در نوع خودش پیشتاز است و نمونه آن هیچ جا پیدا نمی‌شود. مراحل بازی نیز بسیار متنوع هستند و حتی 10 مرحله را نیز در حالت سرعتی سپری خواهید کرد تا اوج هیجان بازی را درک کنید. به‌طور کل استودیو یک تجربه مفرح را پدید آورده است که ارزش یک‌بار امتحان کردن را دارد. شاید بتوان بازی Panzer Ball را مشابه این بازی دانست.

در ادامه برای دانلود بازی Georifters با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: i3
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX960
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: i7
Memory: 16 GB RAM
Graphics: 1060
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Steal the ground right from under your enemies! or yourself!
In “Georifters” you can spin walls, twist tunnels, crush critters, battle against the ground or with it! It can be your tool or a weapon you use to smash others in a series of fast paced ground busting arenas.
choose From A Variety Of Heroes
Dress them up (or down) and combine outfits to look fabulous on your way to victory.
Duel it out in a variety of exhilarating multiplayer modes
Up to four friends or strangers can show off their skills as they go head to head at full speed, battling for victory, for honor – and of course bragging rights.
more Thinker Than A Fighter?
No worries! Try some precision ground manipulation in co-op, against a friend, against an enemy, or a friend who is your enemy, or if you don’t have any friends or enemies (good for you!) you can go lone wolf in the story mode.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.