Hanger 13
یحیی رحیمی

فایل‌های بازی Mafia 3: Definitive Edition نقشه‌ای از یک بازی لغو شده نشان می‌دهند

یحیی رحیمی 6 خرداد 1399 بدون دیدگاه
1,058 بازدید

بازی Mafia 3: Definitive Edition به تازگی منتشر شده است و تمامی بسته های الحاقی این بازی را داخل خود دارد. به نظر می رسد که این بازی نقشه شهر برلین را داخل خود دارد و فردی توانسته است با گشتن داخل فایل های بازی این نقشه را پیدا کند. اگر چه بسیاری از بافت های این نقشه وجود ندارد اما به نظر این نقشه مربوط به یک پروژه لغو شده از استودیو Hanger 13 است.

فردی با نام کاربری Sliderv2 در یوتوب، ویدیویی از شخصیت اصلی بازی مافیا 3 منتشر کرده است که در حال جستجو در نقشه ای ناشناخته است. این نقشه هم از آسمان و هم روی زمین نشان داده می شود. مشخص نیست که این فرد چگونه به چنین چیزی دست پیدا کرده است اما این محتوا کاملا با گزارش های قبلی از یک بازی لغو شده توسط استودیو هنگر 13 مطابقت دارد.

وب سایت Kotaku در سال 2018 گزارشی را از برنامه های آینده این استودیو معروف منتشر کرد. آن زمان گفته شد که استودیو مدتی مشغول ساخت بازی به نام Rhapsody بوده است که یک عنوان جاسوسی دهه 80 آمریکاست. شخصیت اصلی این بازی یک یهودی روس بوده است که به دنبال انتقام از قاتلان خانواده اش بوده است.

این ویدیو منتشر شده چندان اطلاعاتی در مورد این بازی در اختیار ما نمی گذارد اما عجیب است که نفشه داخل فایل های بازی Mafia 3: Definitive Edition پیدا شده است. اخیرا این استودیو تصمیم به ریمستر و بازسازی سری مافیا گرفته است و قرار است نسخه بازسازی شده Mafia I نیز روز 28 اوت میلادی روی کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه شود.

اگر خود بازی مافیا 3 را قبلا خریداری کرده اید، حالا نسخه Definitive Edition را می توانید به صورت یک آپدیت مجانی دریافت کنید. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.