دانلود بازی Gene Rain برای PC
دانلود بازی Gene Rain برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Gene Rain برای PC

پارسی گیم 4 خرداد 1399 2 دیدگاه
12,271 بازدید

دانلود بازی Gene Rain برای کامپیوتر

«مرگ عادلانه است، او با هر دو فقیر و غنی مانند یک برخورد خواهد کرد» وقتی به عدالت انسانی می نگریم، می بینیم که پایه آخر این عدالت، مرگ است. با کشتن و نابودی است که ما حس می کنیم دنیا جای بهتری برای زیستن خواهد شد. با این همین الگو در بازی Gene Rain کنترل یک گروه مرگ را برعهده خواهید گرفت که در سراسر دنیا به حل مشکلات و درگیری ها خواهید پرداخت. استودیو Deeli network با فکر و ایده ای تازه پا به دنیای بازی های ویدیویی گذاشته است و این شوتر سوم شخص آخرالزمانی می تواند شما را با ساختار عجیب و استفاده از جلوه های بصری فوق العاده، مدت ها سرگرم خود کند.

داستان بازی Gene Rain در مورد سه شخصیت به نام های آلکس، سلمان و لی ینگ است. آن‌ها بخشی از گروهی به نام مرگ هستند. همان ابتدا در مورد جدال میان سه نیروی بزرگ خواهید فهمید و در دنیایی که به نظر صدها سال از ما فاصله دارد، جدال قدرت بازهم سرجایش برقرار است. بعد از پیدا شدن نیروی کوانتومی، بشر با چالش تازه ای مواجه شده است و جنگی دوباره در می گیرد. حالا 20 سال پس از آن اتفاقات کنترل سه شخصیت نام برده شده به شما داده می شود. شخصیت های بازی نیز افرادی نیستند که شما در ذهن دارید. در واقع الکس یک نصف انسان، نصب ربات است و در سوی دیگر سلمان یک ربات و تنها لی ینگ است که انسان است. با قرار گرفتن در نقش آن‌ها به دنبال حل مجادلات بزرگی خواهید رفت که تمام دنیای بازی را در نوردیده است.

گیم پلی بازی Gene Rain مانند دیگر شوترهای سوم شخص پیش می رود. کافی است با تفنگ خود به روی دشمنان آتش بگشایید و روند داستان را پیش بگیرید. انواع و اقسام سلاح ها در بازی وجود دارند و خوشبختانه قدرت ارتقای آن‌ها را هم دارید. هرکدام از شخصیت های بازی دارای توانایی مخصوص خود هستند و می توانید هر بار به لیست توانایی های کاراکترها اضافه کنید. در سوی دیگر با چهار صحنه در بازی روبه رو هستیم: شهرهای نابود شده، محله های ساکت، دره های عمیق و البته شهرهایی خاموش در شب. همچنین بیش از 12 نوع دشمن تا دندان مسلح هم آماده به چالش کشیدن شماست. هوش مصنوعی بازی بسیار جالب عمل می کند و داده های زیادی از نوع رفتار و حس شخصیت ها به خورد آن‌ها داده شده است. این بازی تجربه ای فوق العاده از جنگ قدرت ها در آینده نه چندان دور را نشان می دهد. در این سبک نگاهی هم به Remnant From the Ashes و Bright Memory بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Gene Rain با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10
Processor: Intel Core i3 3210 3.2GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 750Ti 2GB
DirectX: Version 9.0
Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10 (64 Bit)
Processor: Intel Core i5 4690 3.5GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1050Ti 4GB
DirectX: Version 11
Storage: 18 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Death is always fair. He treats both the poor and the rich equally. This is the concept of the “Death Squad”. We will control a “Death Squad” in the game, fighting to end the conflicts afflicting the whole world. We have set 3 forces in the game. The background of the story is the beginning of the conflict between these 3 forces. Each force has its own ideas and goals that it strives for; in the game, following the story, players must control 3 main characters: Alex (half human and half robot), Salman (robot) and Li Ying (human). They will fight to end the world conflicts no matter the cost.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 10.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.7 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    حمید

    مهمان

    سلام
    نسخه codex بعد از نصب استور steam را باز می کند

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به حمید

      دبیر محتوا

      سلام
      از خاموش بودن آنتی ویروس حین مراحل اکسترکت فایل ها و نصب بازی مطمئن شوید و پس از نصب محتویات پوشه ی Crack را در محل نصب بازی کپی (Copy and Replace) کنید.