گیفت کارت استور
بخش تبلیغات

گیفت کارت استور | چگونه با گیفت کارت اپل و گوگل بازی خریداری کنیم؟

بخش تبلیغات 1 خرداد 1399 بدون دیدگاه
5,054 بازدید

گیفت کارت استور مرجع خرید گیفت کارت در ایران است. در گیفت کارت استور شارژ تمامی سرویس‌های آنلاین، نظیر گیفت کارت اپل و گیفت کارت گوگل پلی آماده عرضه شده است. شما با استفاده از گیفت کارت می‌توانید اقدام به خرید بازی‌های مختلف برای تلفن هوشمند، تبلت، کامپیوتر و کنسول‌های بازی خود کنید.

گیفت کارت اپل

با استفاده از گیفت کارت اپل می‌توانید تمامی اپلیکیشن‌ها و بازی‌های ارائه شده در اپ استور را برای آیفون، آیپد و مک خود دریافت کنید و از استفاده نسخه‌های اصلی آن‌ها لذت ببرید. گیفت کارت اپل امکان خرید تمامی موارد ارائه شده در اپ استور را برای شما فراهم می‌کند تا به آسانی بتوانید اپلیکیشن‌ها و بازی‌های خود را دانلود کنید.

علاوه بر این، شما می‌توانید با استفاده از گیفت کارت اپل به تمامی سرویس‌های آنلاین شرکت اپل دسترسی داشته باشید. سرویس‌هایی که می‌توانید اشتراک آن‌ها را با استفاده از گیفت کارت اپل برای خود فعال کنید، شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. سرویس Apple Arcade: با پرداخت هزینه‌ای بسیار کم از طریق گیفت کارت اپل به مجموعه‌ای عظیم از بازی‌ها در مدت زمانی مشخص دسترسی داشته باشید
  2. سرویس Apple TV Plus: با استفاده از این سرویس می‌توانید مجموعه‌ای از سریال‌ها و فیلم‌های ارائه شده در مک، آیفون و آیپد را برای خود دریافت کنید و از تماشای آن‌ها لذت ببرید.
  3. سرویس Apple Music: با استفاده از اپل موزیک دیگر نیازی به ذخیره کردن موسیقی در حافظه داخلی دستگاه‌های خود ندارید و به راحتی می‌توانید به مجموعه‌ای عظیم از موسیقی‌ها دسترسی داشته باشید.
  4. سرویس Apple News Plus: تمامی مجله‌های اینترنتی و روزنامه‌ها را یکجا در آیفون، آیپد یا مک مطالعه کنید و دیگر نیازی به خرید نسخه‌های فیزیکی آن‌ها نداشته باشید.
  5. سرویس آیکلود: حافظه گوشی شما پر شده است؟ می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای بسیار کم و از طریق گیفت کارت اپل حافظه آیکلود برای خود خریداری کنید.

نحوه شارژ گیفت کارت اپل

به محض خرید گیفت کارت اپل از گیفت کارت استور کد آن به شما نمایش داده خواهد شد. شما می‌توانید با ورود به اپلیکیشن App Store در بخش تنظیمات کاربری خود، گزینه Redeem a Code را بزنید و پس از شارژ اپل آیدی هر آنچه در اپ استور ارائه شده را برای خود فعال کنید. برای فعال‌سازی سرویس‌ها نیز پس از شارژ اپل آیدی با استفاده از گیفت کارت اپل می‌توانید به اپلیکیشن سرویس مورد نظر رفته و سرویس یاد شده را برای خود فعال کنید.

گیفت کارت استور

 گیفت کارت گوگل پلی

اگر از دستگاه‌های اندرویدی استفاده می‌کنید، می‌توانید به آسانی از طریق گیفت کارت گوگل پلی اقدام به شارژ حساب کاربری خود کرده و تمامی اپلیکیشن‌های پولی و پرداخت‌های درون برنامه‌ای خود را از طریق آن انجام دهید. اگر با گوشی اندرویدی خود بازی می‌کنید یا نیاز به اپلیکیشن کاربردی ویژه‌ای داشته باشید، می‌توانید با استفاده از گیفت کارت گوگل پلی هر آنچه در این سرویس ارائه شده را برای گوشی یا تبلت اندرویدی خود دریافت کنید.

شما همچنین به سرویس‌های ویژه شرکت گوگل نظیر Google Play Pass از طریق گیفت کارت گوگل پلی دسترسی خواهید داشت و تجربه‌ای کاملاً ویژه را برای استفاده از دستگاه‌های اندرویدی داشته باشید.

نحوه استفاده از گیفت کارت گوگل پلی

پس از خرید گیفت کارت گوگل پلی از گیفت کارت استور می‌توانید کد را به صورت آنی دریافت کنید و از آن استفاده کنید. برای وارد کردن کد گیفت کارت گوگل پلی مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا از طریق تنظیمات Google Play را Clear Cache کنید
  2. آی پی دستگاه خود را به آمریکا تغییر دهید
  3. وارد گوگل پلی شوید
  4. در بخش Redeem a code کد مربوط به گیفت کارت گوگل پلی را وارد کنید

خرید گیفت کارت فقط 1 دقیقه طول می‌کشد

فرایند ثبت سفارش و خرید گیفت کارت از گیفت کارت استور فقط و فقط 1 دقیقه طول می‌کشد و می‌توانید در همان لحظه پس از ثبت سفارش کد گیفت کارت خود را دریافت کنید.

بخش پشتیبانی همیشه همراهتان است

پشتیبانی گیفت کارت استور به صورت 24 ساعته در تمامی روزها، حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما خواهد بود. اگر سؤالی در مورد خرید گیفت کارت یا استفاده از آن داشتید، می‌توانید از به پشتیبانی بپرسید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و پارسی گیم هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.
Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.